Ik heb een app op mijn telefoon. Ik weet niet hoe dat ooit gelukt is.
Dat is geen app maar een link naar de website.
Ah oke, dan werkt dat niet meer sinds vandaag.
Je kan hem verwijderen en een nieuwe koppeling aanmaken.
Dat werkt niet helaas
App op Android werkt hier probleemloos.
Android 15 en sinds een dag Android 16.
Klopt maar het ziet er dan wel uit als een app. Je ziet geen adresbalk en geen browser omgeving.
Ik heb al een tijdje android 16. Maar sinds gisteren ineens werkt het niet meer. Toch vreemd dat ik de enige ben ![]()
Ik heb geen andere updates of zo gehad… de app (link) al een keer verwijderd, maar helpt niet. Toch jammer ![]()
Via welke browser maak je er een app van?
Ik via Chrome.
Ik ook. Maar het is sinds gisteren ineens. Verder nooit problemen mee gehad.
Samen met chad het probleem aangepakt. Android System WebView en chrome teruggezet naar basis instellingen (updates verwijderd). Opnieuw opstarten en het werkt. Ben benieuwd voor hoe lang ![]()
Dat zijn een hele grote hoop security fixes die je plots kwijt bent. ![]()
Er zijn wel een pak problemen met de allerlaatste versie van Chrome. Op het werk is ook een deel van de interne web applicaties plots naar de ruk.
Ik weet het
inmiddels erachter dat het aan Chrome ligt. Als ik de updates terugzet, dan weer hetzelfde probleem.
Mhmm. Klote. En waarschijnlijk geen optie om een versie van Chrome te kiezen buiten “de eerste” en “de laatste”?
Nee helaas, volgens mij kan dat niet op telefoon. Of ik weet niet hoe… dus even wachten op weer nieuwe update Chrome en hopen dat issue opgelost is.
Die van mij draait onder een Oneplus OxygenOS schil. De Chrome versie van mij is de laatste.
Misschien zet OxygenOS de nieuwste nog niet door vanwege bekende problemen met deze versie?
Of ze lopen gewoon achter. Een eigen app store onderhouden is hopen werk.
Hebben meer forummers problemen de laatste week ? Ik kom, via de app, niet meer op HF. Hij blijft dan ‘laden’. Ook niet als ik via google HF induw ![]()
Geen problemen hier.