Horlogeforum.nl werkt niet

Hier ook de laatste week problemen op de mobiel via de app en Chrome. Nu via andere browser gaat het wel goed.

1 like

Ik heb hier hetzelfde. Wat voor mij werkt is op mobiel naar de site gaan, als hij blijft laden ga ik ƩƩn pagina terug. Dan pakt hij hem meteen.

3 likes

Ik had de ā€œappā€ ooit opgehaald via Chrome maar heb al een hele tijd Brave als standaard browser.
Nu via Brave opnieuw opgehaald, werkt weer perfect

1 like

Ja nog steeds. Al meer dan 2 weken via Chrome. Ik open de app (snelkoppeling), en als ik de bolletjes zien laden dan op terug en opnieuw openen. Dan werkt het.

1 like

Thanks allen :+1:t2:

1 like

Hier ook sinds een paar dagen bij de app op de tablet
Pagina met bolletjes sluiten en opnieuw openen dan doet hij het weer :woozy_face:

1 like

Sinds 3 dagen het zelfde probleem, open en weer dicht en het werkt weer

3 likes

Idem hier… op Samsung. Ik klik in de geschiedenis een ander tabblad aan en dan werkt het weer…

Wel hinderlijk…

2 likes

Gewoon eraf gooien van je tablet en foon en er weer opzetten … werkte hier perfect

Als ik https weghaal opent hij wel direct, valt mij op.

Hier nu ook, maar op de PC nergens last van.
Ook telefoon opnieuw opstarten helpt niet.

1 like

Dat werkt helaas niet bij mij. Ik heb al vanalles geprobeerd. Alleen Chrome terugzetten naar basis instellingen. Maar dat is niet handig ivm beveiliging.

Via de Android app krijg ik alleen bolletjes te zien. Via de Chrome browser kan ik er nu wel op. :man_shrugging:t3:

1 like

Hier hetzelfde

1 like

Helaas… ook ik ervaar dit nu laatste 3 dagen

2 likes

Na een Chrome update gisteren ook eenmalig bovenstaande bolletjes gezien.
HF forum app uit de open app lijst geswiped, app opnieuw opgestart en daarna geen probleem meer.

Chrome engine nieuwer dan versie 142 heeft nogal wat issues blijkbaar. Op het werk mag de update ook niet naar de PCs geduwd worden omdat er interne applicaties op kapot gaan. Raar.

1 like

Werkt hier prima op :stuck_out_tongue_winking_eye: :

Ook uien hier op Android…:disappointed_relieved:

1 like

Ik kom er wel in door eerst op een advertentie te klikken uit het blauwe gedeelte. Niet via de normale route.