Horlogeforum.nl werkt niet

Sinds vanochtend via de Android App forum ook niet meer te bereiken, als ik de App verwijder en opnieuw installeer en opnieuw inlog werkt de App éénmalig, daarna weer niet bereikbaar.
Het gekke is dat wanneer ik op mijn mobiel via de internet app inlog het wel gewoon werkt…
Dus hier nu ook het probleem met de App.

1 like

Precies het hetzelfde hier. Uren eruit geweest. Ik gebruik ook android. Buiten de app om de site bezoeken ging ook niet. “Laden”. :wink:

App verwijderd. Ook via hotspot geprobeert, ook geen resultaat. Uiteindelijk lukte het vanzelf weer. En app weer geïnstalleerd. Beetje vaag.

1 like

Zie ik ook vaak de laatste paar dagen.

Voor alle chrome gebruikers op Android die problemen ervaren.
Mooi moment om over te stappen naar Firefox :sunglasses:

4 likes

Hebben jullie dat ook:

“” Overslaan naar hoofdinhoud""

onderaan een post?

2 likes

Ik niet.

Nope

Hier ook uren eruit op Android met Google Chrome. Was toch knetterdruk op werk. Uiteindelijk net voor 7 dagen cookies etc. gewist en opnieuw ingelogd. Nu werkt alles weer.

1 like

Ook hier problemen om HF te laden via Android en Chrome. Via Samsung internet nog wel.
Inmiddels gelukkig met Chrome ook. Vreemd.

Tip, startpagina via android niet te bereiken maar als je in je browser horlogeforum.nl intypt en klikt op een langere link die je eerder hebt geopend, dan kom je er wel.

Hier nog steeds niet, eerst browser gegevens wissen van afgelopen uur, dan opnieuw inloggen en dan werkt het weer even.

Zal mijn samsung browser eens proberen, gebruik ik eigenlijk nooit.

Edit: Ingelogd via Samsung browser en daarna de app geïnstalleerd. Telefoon herstart als test, nu lijkt alles te blijven werken.

1 like

Momenteel los ik het zo op.

Hier klikken en dan laadt de pagina goed op.

Dan opnieuw daar klikken om de mobiele versie te krijgen.

Ik moet het iedere keer doen maar het werkt.

2 likes

Ja klopt allemaal, sommige workarounds werken, maar wel irritant van Chrome :sweat:

4 likes

Voor wat het waard is.
Zo af toe blijft dat “laden” oppoppen bij de start.
Als ik dan meteen sluit en opnieuw start gaat hij wel vaak. Of met 3e poging.

(Vroeger moest je ook choken bij koude start) :wink:

1 like

Ik gebruik op mijn telefoon Opera als browser. Daar heb ik nooit problemen mee, en je hebt een stuk minder reclames…

1 like

Vergeet niet je luchtfilter op winterstand te zetten Jan.

Zelf had ik er gisteren ook last van in Chrome. Browse gegevens verwijderd en toen werkte het weer.

1 like

Bij mij niet hoor. Nu andere browser en lijkt te werken. Echt een Chrome probleem.

In mijn geval (ook Chrome) heb ik het probleem alleen op wifi. Als ik wifi uitschakel en HF opnieuw start (nu dus op 4/5G) werkt HF gewoon.
Is dat Chrome-gerelateerd of iets anders?

Het is Chrome gerelateerd. Niks met je apparaat, je internet of wat dan ook te zien.

Als de fameuze gekleurde bolletjes verschijnen is het voldoende om de adresbalk te openen en te bevestigen, zonder cookies of uitloggen of wat dan ook.

1 like

Overduidelijk, na overschakelen naar de Samsung browser werkt alles prima. Onder Windows 11 werkt het met Chrome wel goed.