Wat heeft de browser te maken met reclames op een site?
Als ik de site op Chrome kijk, zie ik banners. In Opera zijn ze er gewoon niet…
Dat is het verschil.
Ingebouwde adblocker ofzo.
Nu goed, wie reclame ziet in welke browser ook doet dat uit vrije keuze. Het is triviaal die te blokkeren. ![]()
Zojuist de nieuwste chrome app gedownload “Chrome Dev”. Heb android. En aangewezen als primaire browser.
De horlogeforum app verwijderd.
Via de nieuwe browser naar horloge forum gegaan. Bij de vraag “app downloaden?” dat gedaan.
Tot nu toe perfect. Direct openen.
Een verademing.
Voorzichtig optimistisch ![]()
(Ik had laatste tijd ook dat apps in klein deel scherm openden. Die instelling wijzigen niet te vinden of werkte niet.
Nu dat ook weer normaal.)
Een bèta versie die nog kleine foutjes kan bevatten. Maar de HF fout is er blijkbaar uit gehaald. De rest is bijzaak…
Ook gedaan en vooralsnog werkt dit…
Ja 9 van de 10 keer. Maar dan start hij ook weer snel.
Foto’s binnen laden gaat net weer wat anders dan. Maar even tijdje proberen.
Die banners zijn er natuurlijk niet voor niets…
Natuurlijk! Maar dat wil niet zeggen, dat ik ze hoef te zien…
Op zich zou dat wel de bedoeling zijn natuurlijk. Overigens zie ik, zonder ad-blocker, heel weinig banners op HF, en zeker niet in een hoeveelheid dat het me stoort.
Valt hier nog mee voor een gratis forum als het alleen de banner is, op Omegaforums heb je ook nog tussen de reacties en rechts in beeld advertenties:
Ik kijk ook wel via andere browsers, en het valt inderdaad best mee. Maar ik gebruik nu eenmaal Opera, en daar zit het standaard in…
@YY77: werkt daar ook prima…
Alleen voor HF (shortcut op phone) geswitched van Chrome naar Via
Light browser, werkt prima!
Wat bij mij werkt op Android/Chrome
Als je die stippen te zien krijgt…
Deze selecteren, dan krijg je de desktopversie… Deselecteer gelijk daarna weer en ik krijg gewoon de mobiele site.
Ik blijf ook dit krijgen, iedere keer weer. Via dat trucje desktop weergave (en daarna weer uit) werkt het wel. Maar dat is wel vervelend om telkens te moeten doen
Typ in de adresbalk: Https://horlogeforum.nl
Voeg dan een snelkoppeling toe aan je startscherm.
Dank je! Dit werkt beter inderdaad. ![]()
Helaas, toch niet.
Zou ook nergens op slaan. Andere browser gebruiken, Firefox oid. Moet niet eens als voltijds standaard zijn. Of kijken of je met een Chrome beta versie verder raakt.
Ik had er eerst geen last van. Het is bij mij pas sinds vrijdag. Doorgaans gebruik ik Opera als browser, maar het Horlogeforum gebruik ik alleen op mijn telefoon en dat was het makkelijkste via de ‘app’ - dus Chrome. Vanuit Opera opent hij dan ook automatisch in ‘Chrome’.
Het nadeel van Opera + HF is doorgaans dat uploaden vaak mislukt, omdat de geselecteerde foto dan niet meekomt. Anders zou ik geeneens behoefte hebben aan de app/Chrome.
Een beetje minderen met Hf is ook niet verkeerd, dus ik laat de irritatie maar even in stand.