Horlogeforum PMLE 2009

Op zoek naar een doos (het verhaal van mijn leven), vond ik een oude bekende terug. Op dit forum is in 2009 een limited uitgebracht voor armoezaaiers. Ik was het horloge al een hele tijd kwijt.

Omdat de meeste huidige actieve leden van ver na die tijd zijn wil ik het horloge met jullie delen. Ik zie hem nooit meer op het forum.
Zijn er nog leden die hem hebben, de Horlogeforum Poor Man’s limited edition 2009?

.

36 likes

Ik heb hem niet, maar vind hem mooi :+1:

1 like

Een simpel seiko 5je, gemod door Rob.

3 likes

Dat is alweer even geleden, toen de man nog actief aan het posten was.

2 likes

2009, wow!
Seiko5 mods, daar is de liefde voor horloges door in een versnelling geraakt destijds (overigens was deze van voor mijn tijd).
Later een 50 fathoms mod bij Rob besteld :smiley:

1 like

Die ken ik nog wel ja en vond het toen ook al een leuk ding…de limiteds daarvoor waren ook een stuk duurder zoals de fortis,auguste,meistersinger en glycine (ow en dat rare ding wat achteruit liep)

1 like

Ach, hoe zat dat ook al weer?:thinking:

1 like

Nee, die heb ik niet. Ziet er wel aardig uit. Ik heb nog niet eerder meegedaan aan de HF-editie. Dit jaar is pas de eerste keer dat ik mee wil doen.

Raar ding dat achteruit liep? Zo slecht waren die EMG’s toch ook niet? Of is dit een andere Shorokhoff achtig horloge?

4 likes

Nou…:thinking:

De Azimuth Back in Time.
Msrp van €1200 oid, maar dan voor 450

3 likes

Ken hem niet maar inderdaad een leuk ding!

Heb uit die periode (2011 dacht ik) ooit nog wel de Steinhart HFLE gehad, gmt met witte wijzerplaat.

9 likes

Gaaf om te zien. Er zou eigenlijk een topic moeten zijn met een overzicht van alle Limited editions!

1 like

Even zoeken. Die is er volgens mij.

Gevonden:

2 likes

Fixed that for you, als ik de verhalen zo hoor…

Ik las ergens in genoemde lijsten hierboven dat er ook een Pellikaan Flieger was in 2009.

Liepen er dan 2 limiteds naast elkaar?

1 like

Even uit de krochten van het forum getrokken.

Een extra limited voor the poor.

1 like

De poormens limited was geen officiële hfle, meer een veredelde inkoop actie.

1 like

Ah, duidelijk :+1: