HorlogeHalle

Aantal bandjes verkocht aan Frank. Prima koper, vlotte communicatie en -betaling.

Daarna, zonder erom te vragen, doet hij een melding van zijn ervaring met mij in dit forumdeel.

Kortom: een goede ervaring!

Grt. Marco

1 like

Hier ook een prima ervaring met @HorlogeHalle.
Snelle betaling en goed geregeld met verzending, prima deal, aanrader!

1 like

Vandaag mijn mooie Bulova Curv aan @HorlogeHalle verkocht. Aardige en enthausiaste liefhebber waar je goed zaken met kunt doen. Aanrader dus! :slight_smile:

1 like

Afgelopen week een verkoop met kleine inruil gedaan met @HorlogeHalle. Nu tijd voor een beoordeling.

Zowel het contact via PB als tijdens de persoonlijke overdracht zeer prettig. Nog wat extra horloges bekeken (o.a. een prachtige Speedmaster MK2 racing).

Kortom, het is prettig zakendoen met HorlogeHalle, sterk aan te bevelen.

1 like

Net een deal gedaan met @HorlogeHalle
Zeer aangenaam en correcte persoon mer veel passie voor vintage klokjes
Zeker een aanrader.

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Frank. Hele fijne communicatie, prima afspraken kunnen maken en stipt als afgesproken alles compleet opgestuurd. Een echte liefhebber ook.

Kortom, een aanrader om een deal mee te maken. Frank bedankt!

1 like

Mijn vintage Omega verkocht aan @HorlogeHalle.
Frank maakte het aankoop bedrag al vooraf over; een blijk van vertrouwen!

Als je iemand met een open blik grijnzend uit een Maja de Bij kleurige 2-tone auto ziet stappen weet je dat het een toffe kennismaking gaat worden! :upside_down_face: :sunglasses:

Betrouwbare koper en absolute liefhebber van vintage horloges! (Toffe racing Speedy Frank!)

3 likes

Een Mido AllDial diver van Frank overgenomen.

Prettige communicatie en afhandeling. Logistiek kwamen we nog niet uit om elkaar te ontmoeten dus via POSTnl verliep alles verder ook prima.

Onze meeting houden we nog tegoed! Een heel fijn HF lid om zaken mee te doen.

De Mido is echt een topper Frank! Ik hoop niet dat je spijt krijgt. :wink:

Bedankt voor deze deal en tot binnenkort!

1 like

Tooltje verkocht aan @HorlogeHalle . Goede communicatie en snelle betaling. Al met al een prettige deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

Afgelopen donderdag avond heeft er een transactie plaatsgevonden tussen bovengenoemde en mij.
Bij mij thuis afgesproken omdat face to face prettiger is voor beide partijen.
Nadat wij gezellig over horloges e.d. gekeuveld hebben en de nodige horloges over tafel zijn gegaan, heeft hij besloten, die wil ik. En wij bleken behoorlijk wat wederzijdse raakvlakken te hebben.

Al met al een vriendelijke, spontane, gepassioneerde en eerlijke vent
open en duidelijke communicatie, vlotte transactie, zeer aan te bevelen :+1:

Volgende keer zou ik zeker weer met hem onderhandelen.
Echte aanrader.

Frank, bedankt voor de aankoop en draag het horloge met liefde, dat zit bij jou wel goed.

Mvgr.
Ed

2 likes

Thanks, wederzijds :blush:

1 like

Opnieuw een deal met Frank gemaakt, deze keer voor een collega. En opnieuw een uiterst prettige ervaring met goede communicatie en uiteraard werden alle afspraken nagekomen.

Hulde :+1:

2 likes

Aardige vent die @HorlogeHalle veel plezier met je haai!

2 likes

Heb een mooie Braun AW24 van @HorlogeHalle gekocht en de koop liep perfect. Horloge is beter dan beschreven en supersnel opgestuurd.

1 like

Fijne forum transactie met @HorlogeHalle.
Als hobbyisten onder elkaar. 101% zoals het zou moeten hier.

1 like

2 Citizen`s overgemonen van de sympatieke Frank aka @HorlogeHalle : een paarse handopwinder caliber 1800 en een groene handopwinder Caliber 0200, bijzonder prettig pb verkeer en absoluut voor herhaling vatbaar, Wederom bedankt Frank aka @HorlogeHalle. :handshake:

2 likes

@HorlogeHalle goede ervaring: snel zaken doen!

1 like

Deze week mijn Yema Superman verkocht aan gewaardeerd forumlid Frank @HorlogeHalle en dat was een uiterst prettige deal. :slightly_smiling_face:

Vorige week was er eerst een mini HF horlogemeeting met hem- bij mij thuis- aan vooraf gegaan en dat was gewoon erg gezellig. Frank is een bevlogen liefhebber en heeft ook veel te vertellen over onze geliefde hobby. Onder het genot van een versgemalen espresso hebben we ervaringen uitgewisseld over de horlogerie en uiteraard over andere van primordiaal belang zijnde levens-filosofische zaken. Het was mij een waar genoegen om Frank op bezoek te hebben! :ok_hand::relaxed:

De uiteindelijke deal is via de post gedaan en zoals verwacht zeer soepel en snel geregeld,

Frank; heel veel plezier met de Yema en graag tot de volgende mini-meeting! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Alweer een tijdje terug mijn Eterna Kontiki verkocht aan Frank @HorlogeHalle. Een horlogeliefhebber pur sang. Zeer fijne communicatie en de deal was snel gemaakt. Echt een aanrader!

1 like

Vandaag in het rustieke Halle bij @HorlogeHalle , onder genot van een bakkie en een praatje, 3 horloges uitgezocht. Frank wil er flink wat laten adopteren dus het uitzoeken tussen al dat moois was een geweldige ervaring. Zoeken als een kind in de snoepwinkel. Frank is een fijne vent met een mooi gevoel voor de kleine dingen die een vintage speciaal maken. Zeer redelijk met zijn prijs en eerlijk met advies.

Erg blij met mijn Zenith en 2 Buren’s.
Top Frank :wink::+1:t3:

1 like