HorlogeHalle

@HorlogeHalle
Gisteren naar het rustige Halle gereden vanuit België. Een yema superman overgekocht van Frank.
Het was een fijne ervaring. :+1:t2: Top verkoop, andere mooie horloges gezien. Top

1 like

Deze week wederom (voor de tweede keer) zeer prettig zaken gedaan met gewaardeerde HF vriend Frank @HorlogeHalle :slightly_smiling_face:

Dit keer kocht ik een horloge van hém; een zeer mooie Tissot Ballade Chronometer en ik ben er ongelooflijk blij mee. :heart_eyes:

Het horloge is mooier dan dat het was omschreven; de communicatie was ook nu weer oprecht vriendelijk en zeker ook ‘to the point’ en de verpakking/ verzending helemaal tip top in orde. Wat wil een mens nog meer?! Helemaal TOP goed. :+1:

Frank is een heel fijne vent om mee zaken te doen en om samen onze geliefde hobby mee te beleven. Een liefhebber ‘pur sang’ met een aanstekelijk enthousiasme voor (vintage) horlogerie en oprecht geïnteresseerd in de mede horlogeliefhebber. Dank Frank… en tot de volgende! :ok_hand::wink:

2 likes

Geheel wederzijds hoor!
Dank voor de mooie woorden.

1 like

Hi,

Afgelopen week heb ik een aantal ‘sloop’ horloges van @HorlogeHalle / Frank overgenomen zodat ik komende maanden wat te sleutelen heb n.a.v. Vinwat’s cursus / avonden.

Communicatie was erg prettig en snel - verzenden was top; bijzonder stevig ingepakt zodat deze pareltjes niet verder beschadigd raakten :blush:

Ik ben blij met de manier waarop deze ‘deal’ is verlopen - kan Frank dan ook zeker aan een ieder aanraden!

groet, Vincent

1 like

Graag gedaan Vincent!

Hier ook een aantal “sloop” horloges overgenomen van Frank ( @HorlogeHalle )
Prettige en snelle communicatie, top verpakt :wink: in een blik haha.

Fijne soepele vlotte deal en zeker voor herhaling vatbaar!

@HorlogeHalle heeft mijn Porsche Design-horloge overgenomen.
Onderweg afspreken was wat lastig dus we kozen ervoor het horloge op te sturen om tot betaling over te gaan wanneer het zou bevallen.
Dat is vlekkeloos verlopen en het geld stond snel op de rekening.
100% betrouwbaar dus, en zeker voor herhaling vatbaar!
Nogmaals veel plezier ermee, Frank, en wie weet tot op Rikketik!

2 likes

Twee horloges gekocht van @HorlogeHalle. Gisteren ook even ontmoet op de Rikketik beurs. Erg vriendelijke en betrouwbare man met verstand van zaken. Zeker een aanrader.

2 likes

Frank aka @HorlogeHalle heeft me prima verder geholpen. Ik was op zoek naar een Certina voor de 40ste verjaardag van m’n zwager. Hij had wat liggen en heeft geen moeite gespaard om uitleg en foto’s door te sturen en heeft het horloge zelfs nog getest voor me! De knoop was dus snel doorgehakt. ( Ik ben zelfs beetje jaloers op de klok… )

Top transactie! 100%!

2 likes

Ha Jochem, dank voor mooie recensie.
Was gewoon heel leuk om mee te denken en om iets te vinden dat passend is.
Heb er van genoten!
Frank

Mooie Lanco met bijzonder Tissot Astrolon uurwerk van Frank mogen kopen.
Leuke correspondentie en snelle levering in bomvrije verpakking d.m.v. stalen illy Koffiebus. Effectief en origineel.
Ben zeer blij met het horloge. Een mooie aanwinst voor mijn vintage 60er/70er/80er jaren collectie.
Graag tot nog eens Frank! En hoop je anders misschien te ontmoeten op de volgende Rikketik beurs.
Ik zie je bij de kroketten!

2 likes

Top!
Ik hou van kroketten trouwens, dus…

1 like

Van Dobben… uit mijn geboortestad. Heerlijk! :blush: Dat wou ik gewoon even kwijt. :innocent:

1 like

Ruildeal gedaan met @HorlogeHalle . Echte liefhebber met mooie kijk op horloges. Deal liep erg soepel qua communicatie en afgesproken “in te middle” voor een gezellig onderonsje tijdens de ruil.

Frank bedankt hiervoor!

2 likes

Geen woord gelogen!

1 like

Verkoop aan @HorlogeHalle; was gewoon een erg leuke dialoog op m’n vrije vrijdag!!
Heerlijk heen en weer appen met dit slechte weer, wat wil je meer !!
Even serieus: aanrader, graag weer en veel plezier met de schoonheid!!!

1 like

Prachtig horloge verkocht aan @HorlogeHalle.

Altijd gezellig & snelle communicatie! :+1:

1 like

Geeft er alle schijn van dat @KoningKlok met TL1 nog geen verkoopervaring delen kan met ons.

Dus zijn reactie heeft hij naar mij gestuurd.
Dat heb ik gecopieerd en hieronder geplakt:

----------------------------____

Nogmaals dank!

1 like

Wat een prettige vent is die @HorlogeHalle toch ook he? Al eerder een leuk gesprek gehad op de rikketik en nu ook wat aan hem mogen verkopen. Het enthousiasme spat er vanaf en op deze manier verkoop ik graag wat. Tot de volgende keer!

1 like

Ook van mij niets dan lovende woorden over Frank @HorlogeHalle! Ik kreeg een spontane (en vrijblijvende) PB over damesklokjes met veel foto’s, kreeg op verzoek nog meer foto’s en heb een leuk vijftal overgenomen na een creatieve ‘onderhandeling’ :wink: Alles veilig én als kadootje verpakt, snel geleverd. Bijzonder leuk contact, voor herhaling vatbaar en aangeraden verkoper!

groetjes van (een paar van) de dames die naar het noorden zijn verhuisd:

en natuurlijk ook van de gelukkige draagster Marleen!

1 like