Ook hier erg tevreden met aankoop bij @HorlogeHalle ! Geledere communicatie, enthousiast en bomb-proof verpakt.
Aanrader!
Ook hier erg tevreden met aankoop bij @HorlogeHalle ! Geledere communicatie, enthousiast en bomb-proof verpakt.
Aanrader!
Mijn Tissot Balade verkocht aan de sympathieke @HorlogeHalle. De deal is beklonken tijdens een prettige mailcommunciatie waar steeds vlot op is gereageerd. De financiƫle afhandeling is direct geregeld en ik ben netjes ingelicht dat het pakketje goed is ontvangen.
Veel plezier met het horloge, laat het niet opnieuw je ex worden
Een Tissot Visodate overgenomen van @HorlogeHalle.
Snelle communicatie, dacht goed mee met mijn eigenlijke wens om hem op te halen maar wat ver weg was en als kers op de taart super ingepakt. Helemaal in de stijl van het moment;
Ik ben enorm blij, dit horloge gaat nog wel even blijven. In een prachtige staat, in mijn opinie beter als beschreven.
Dank voor leuke review Henri
Als je enthousiast wil worden, moet je een deal met Frank sluiten. Hij krijgt het voor elkaar om zelfs via het toetsenbord sympathiek en enthousiast over te komen.
Komt dus met de hoogste aanbeveling!
Horloge verkocht aan @HorlogeHalle. Vanaf het eerste moment gewoon een prettig contact en je merkt duidelijk met een liefhebber te maken te hebben. De deal ging makkelijk en volgens mij naar de zin van beiden, alhoewel ik misschien wel een beetje spijt heb van de verkoop na de enthousiaste reacties
We ontdekten gaandeweg nog een aantal andere gedeelde hobbies en hadden daar nog een uitgebreide discussie over tijdens het wachten op Post.nl. Kortom : je kunt met gerust hart zaken doen met @HorlogeHalle.
Veel plezier met de mooie Seiko!
Dankjewel Arnold, ik was al een tijd niet meer in dit draadje geweest.
Weet nu dat als ik neerslachtig ben, het best hier even berichtjes kan lezen. Beter dan een pilletje onder de tong!