Horlogejacht Voltooid: Mijn Speedmaster Reduced Reis 🕰️🥳"

Nooit gedacht dit te bereiken in mijn horloge carriere, maar uiteindelijk bereikte ik mijn ideale match: een Speedmaster Reduced. Met mijn bescheiden polsen wilde ik specifiek de 39mm versie, en hoewel sommigen het hier misschien geen “echte” Speedmaster noemen, maakt dat voor mij niet uit. De maat past perfect bij me en ik ben er dolgelukkig mee.

Waarom onbereikbaar?
Normaal gesproken laat ik me gemakkelijk verleiden tot het kopen van andere horloges en dwaal ik af van mijn spaardoelen. Er zijn onderweg zoveel tresholds, bij elke 500 euro neemt het aantal verleidelijke modellen in het blauwe deel toe, zoals een mooie baby blauwe Oris pointerdate, een paar vintage Breitlings, of de bijna fatale verleiding …de waanzinnig aantrekkelijke Longines Spirit Chrono van @Jurtz in het blauwe deel.

Maar deze keer heb ik mezelf in toom weten te houden en ben ik vastbesloten geweest om focus te houden op het droomhorloge. En nu kan ik met trots mijn nieuwste aanwinst delen op dit horlogeforum: mijn Speedmaster Reduced. Het voelt geweldig om deze nu te kunnen delen met gelijkgestemde liefhebbers op het forum.

Ik ben ècht trots op mijn Speedmaster Reduced en ben blij met de vakmanschap en de schoonheid ervan. Het herinnert me eraan dat doorzettingsvermogen loont. Wie weet wat de toekomst nu in petto heeft wat betreft horlogeavonturen, maar op dit moment ben ik erg tevreden met mijn perfecte match. :mantelpiece_clock::partying_face:
(misschien verzadigd ?? :roll_eyes::rofl: neee)

163 likes

Hij is in erg goede staat! Geniet er met volle teugen van!

2 likes

Een supertoffe aanwinst :ok_hand: toch goed dat je jezelf in bedwang heb weten te houden .

2 likes

Erg nice! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Prachtig resultaat van je doorzettingsvermogen en focus en dus proficiat :ok_hand:

1 like

Wat een beauty!

1 like

Mooi hoor :ok_hand: Staat je goed!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst ! :v:

1 like

We leuk! De maat staat precies goed op je pols. Ook niet dat gedoe met elke dag opwinden ;). Heel veel plezier met je prachtige aankoop!

1 like

Prachtig hoor! Mij betreft een geweldige maat en lekker speels! :ok_hand:t2:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gaaf dat het gelukt is om hiervoor te sparen en om een mooi exemplaar aan te schaffen!! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi exemplaar zo te zien. :smiley: Ga je hem ook nog op andere bandjes proberen? Maakt het meteen ook weer een ander horloge. :smiley:

12 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze tijdloze jachttrofee!!
Ziet er fantastisch uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze mooie Omega!:blush:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee! Grote blij voor je! :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Speedmaster :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk om te lezen dat je jouw droom horloge hebt weten te bemachtigen. Gefeliciteerd. Nu eerst van genieten

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Speedmaster. Veel plezier ermee.

1 like