Horlogejacht Voltooid: Mijn Speedmaster Reduced Reis 🕰️🥳"

Dankjewel voor het compliment. Ik hou idd wel van banden wisselen. Maar het terugzetten van een bracelet is altijd wel lastig zonder de lugs te beschadigen. Je kan een braceelet niet een beetje diagonaal inzetten. Dus je loopt te rommelen met de pins dan.

Kortom, ik denk dat ze op staal blijft :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja, wat een parel! Echt fantastisch, deze staat bij menig HF’er op de lijst denk ik zo;) In ieder geval wel op die van mij.

1 like

Proficiat! Geniet ervan

1 like

Dankjullie wel allemaal. Leuk te zien dat ik niet de enige reduced liefhebber ben.

1 like

Ja ik snap wat je zegt hoor… maar laat je er niet meteen door tegen houden, want mijn ervaring is dat het bij de Reduced best goed te doen is. :smiley: Op nato staat hij ook erg goed. :ok_hand:

1 like

Zeker, en op dat kaki leer is ook mooi.
Rubber draagt ook altijd fijn.

1 like

Geweldig goede keuze! Geniet van je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Fijn als je zulke doelen kunt waarmaken en dat het dan ook echt “klikt”!

1 like

Dank je.
Dat is idd waar. Soms is de quest en de begeerte fijner dan het bezit. Dat is in dit geval zeker niet zo.

2 likes

Dat had ik ook. De oplossing is een pincet. Het terugzetten is me nog nooit zo makkelijk af gegaan.

3 likes

Nooit eerder gezien, handig. Ik ga eens even zoeken. Mijn vriend Ali zal zoiets ook vast hebben.

1 like

van harte :+1:
draag hem met plezier

1 like

heel mooi man, gefeliciteerd

1 like

Van harte! Na alle moeite zijn dit de mooiste aanwinsten.

1 like

Zo goed dat je en volgehouden hebt, en gegaan bent voor wat jij mooi vindt. En dus bij jou past.
Gefeliciteerd met jouw NA, geniet er van tot in lengte van dagen :+1:

1 like

Zeer mooie aanwinst.
Geniet er van!

1 like

Proficiat! Mooi horloge, veel draagplezier.

1 like

Van harte! Supermooi en draagt heerlijk!

(Als ik dit zie overkomt me een lichte vlaag van spijt dat ik de mijne heb verkocht. Maar dat diende ook weer een hoger horloge doel :slightly_smiling_face:)

1 like

Gefeliciteerd!
Schitterend horloge!
Veel plezier ermee!

1 like

Alleen hebben die het probleem dat de vorkjes niet sterk genoeg zijn, die verbuigen gelijk of breken af. Moet je er een zoeken met verwisselbare vorkjes en dan bergeon vorkjes erop zetten.

1 like