Horlogejacht Voltooid: Mijn Speedmaster Reduced Reis 🕰️🥳"

Veel plezier met de schoonheid!

Jammer dat het geen echte is…
Grapje :rofl:

1 like

Goede tip wilco. Dankjewel :blush::+1:t3:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooie speedmaster.
Iedereen zou een keer een speedmaster moeten bezitten.
Heel veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Vasthouden aan je droom en er echt voor gaan. Goed bezig geweest! En ga zo door, nu de Speedmaster in bezit is/om de pols hangt!

1 like

39 is inderdaad een perfecte maat, geniet ervan mooi horloge :watch:

1 like

Goed dat je je uiteindelijke doel voor ogen hebt gehouden. Schitterende NA geniet er van :+1:

1 like

Goed man, gefeliciteerd met dit prachtige horloge! :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Van harte gefeliciteerd Paul, met deze beauty van een Omega!:heart_eyes: Tophorloge uiteraard en deze is ook in een prachtige staat aan de foto’s te zien!:ok_hand:

Geniet er met volle teugen van!:slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi, veel plezier ermee!

1 like

Van harte en draag hem in gezondheid :tada:

1 like

Als mede bezitter van kleine kinder polsjes heeft de Reduced mij ook vaak getrokken. Een keer gepast toen een zaak in de buurt er een had, maar voelde me in die zaak niet senang en heb hem toen maar laten schieten… Dom dom dom. Geniet er van!

1 like

Jaaa heel tof hoor!!
Van harte!!

1 like

Héél gaaf, genieten!

1 like

Super! Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst en veel draagplezier toegewenst!

En welkom bij de club. Onderstaande reduced zijn van mij en m’n broertje. :wave::+1:

3 likes

Prachtig setje hoor. Leuk dat samen te kunnen delen met een maatje/broer. Ik heb vrienden die horloges mooi vinden maar niet het budget uitgeven. Ik deel dus nooit zoveel verhalen of NA met ze, voelt wat pocherig :wink:. Gelukkig hebben we het HF om te kunnen sharen

2 likes

Ja staat is prachtig. Verse full service gehad. De chrono voelt lekker vers en snappy. Met de loep is natuurlijk wel wat wear te zien en verassing… ook een omega logo in het glas. Gaaf hoor
20230723_142633

2 likes

Haha nou mijn broertje heeft er weinig mee, dat is meer de grap :sweat_smile:. Zo gaat ie er ook mee om. Laatst z’n plexi weer even gepolywatched. Hij heeft m gekregen van mijn vader, ik heb de mijne overgenomen van @Petteflet als cadeau voor als mijn zoon ooit over heel jaar voor t eerst vader wordt :grin:. Uiteindelijk zal die van mijn broertje ook wel naar zijn zoontje gaan, dus dat is wel een leuke gedachte, van vaders op zoons.

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst. De reduced is gewoon fantastisch. Maat is perfect en zit goed op de smallere pols. Geniet er van!

1 like

Ho ho Pim, je hebt geen Speedy Reduced van mij overgenomen hoor. :sweat_smile:

1 like

Prachtige Speedmaster, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst👍🏻

1 like