Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat is je vraag?
Of het wel heel goed werkt.
Deze kastopener werkt goed. Wel goed afstellen op de putjes in het dekdel en tijdens het losdraaien , het handwiel stevig naar beneden drukken.
Deze openers werken goed.
Ik ken ze in een iets andere variant waar je de kast met blokjes tussen de lugs vast zet.
Hoe de klemming is bij deze durf ik niet te zeggen.
De juiste maat bitje kiezen, goed aandrukken en voorzichtig draaien.
Deze heeft ook blokjes voor tussen de lug’s.
Deze is te koop bij Amazone Bergeon heeft ze ook maar die zijn niet te betalen.
Ik heb dezelfde. Vele, vele malen beter dan zo’n losse sleutel. Niks is erger dan met een jaxa sleutel over je vastzittende kastdeksel krassen, mwt veel kracht.
Deze heeft een iets ruime tolerantie dan de Bergeon uitvoering, neem ik aan, maar als je de raad van @inca opvolgt, dan kan er weinig gebeuren.
Er is nog geen kastdeksel geweest, die ik er niet open mee heb gekregen.
Ja, dit is een namaak van Bergeon. Ik heb een kast die krijg ik niet open met losse sleutel want zit muurvast. En mijn vraag was dus ook wie heeft er ervaring mee? Misschien is er iemand die ook een namaak heeft en dus hoor ik graag zijn ervaring.
Zie mijn eerdere reactie. Ik heb deze opener.
Uw reactie gelezen, maar ik dacht dat u de originele Bergeon heeft omdat u het hebt over meer tolerantie bij het model van de foto die ik had gestuurd.
Dus de namaak ook zeer goed te gebruiken dus.
Ik heb idd de bergeon en die werkt perfect!
En zo te zien aan de reacties zal deze idd ook heel goed werken.
En idd je krijgt er alles mee open er zijn ook nog andere opzetstukken voor dus komt helemaal goed
Ik denk dat ik dan ook zoiets moet gaan aanschaffen… Ik heb nu een horloge die ik echt niet open krijg. De eigenaar zei iets over ‘onder druk’ of zoiets. Kan dat en hoe moet ik dan handelen?
Is geregeld volgens mij