Horlogelade maken

Zijn er hier mensen die zelf een horlogelade gemaakt of inlays besteld hebben?

afbeelding

Graag zou ik een bescheiden lade willen maken met een 4-6 plaatsen voor horloges en enkele vakken voor straps/bracelets/zonnebrillen etc.

Graag zie ik jullie ontwerpen, liefst enkel serieuze posts, geen grapjassen. Ik zou graag ideeën willen opdoen.

2 likes

Topic mag gesloten worden, hier komen geen serieus reacties op

Heb zelf geen detailinfo of iets in die richting gedaan. Wel eens een topic hierover gelezen. Dit is 'm: DIY horlogebox
Heb je daar iets aan?

2 likes

Ikea kastje met daarin een ledverlichting aangebracht

maar je brengt me wel op gedachte om de bovenste lade om te bouwen zoals ik zie in jouw voorbeeld :+1:

8 likes

Tsja, als je zelf al de voorzet geeft…

Maar ik hoop serieus dat je wat bruikbare tips krijgt :+1:.

Heb al eens hier een berichtje over gemaakt, hobby projectje: Advies: Horlogelade in kledingkast.

2 likes

ben gaan kijken en daarbij heb je mij weer inspiratie gegeven :ok_hand:
dank je daarvoor :smiley:

1 like

Zo heb ik het gedaan…… Derde la staat niet op de foto

13 likes

Je houdt ze allemaal wel netjes opgewonden hè, ook de 3e lade :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wanneer ze denkt vieze blaadjes te vinden onder je bed :joy:

1 like

Ha ha, dit vind ze wellicht nog erger ! :joy: :rofl: :sweat_smile:

1 like

Weinig.:roll_eyes:


De trays bij een juwelier gekocht tijdens faillissement uitverkoop. (Helaas)

3 likes

Heerlijk, als je vrouw of vrienden je ‘horloge-ziek’ vinden, dan kun je altijd op HF terecht om te zien dat het erger kan :rofl:

7 likes

Ik zou best wel eens wat willen shoppen uit deze lades.
Mooie collecties mannen, leuk om ze zo eens te zien

Het enigste nadeel van deze zeer mooie creaties is dat als het inbrekersgilde een keer langs komt ze het wel erg makkelijk gepresenteerd krijgen. Het is jammer dat het gebeurd maar ik krijg al buikpijn bij de gedachte dat zijn mijn collectie zo zouden aantreffen.