Horlogemaker Filippo uit 's-Gravenzande

Ik heb mijn 15 jaar oude Tag Heuer bij Filippo ('s-Gravenzande) gebracht en ik kan niets anders zeggen dat hij topwerk heeft geleverd. Er moest aardig wat aan gedaan worden, maar nu loopt het weer volledig binnen COSC waarden.

Hij is gecertificeerd voor onder andere: Omega, Longines, Certina, Tissot, Rado, Balmain, Hamilton ,Calvin Klein. Dat geeft dus ook een fijn gevoel.

http://horlogemakerfilippo.nl/

Mooie reclame maar op de officiële site van Omega staat geen s’gravenzande bij de gecertificeerde horlogemakers!!

Goed om te weten, is bij mij om de hoek. Zit hij in 't centrum?

1 like

da’s inderdaad wel apart, geen idee hoe dat zit.

dichtbij het centrum aan de Florence Nightingalelaan

1 like

Op zijn eigen site staat hij wel voor een Omega reclame. Maar zo’n foto kan iedereen maken en plaatsen. Het probleem tegenwoordig is dat er mensen zijn die zeggen gecertificeerd te zijn. Kijk je op de site van het merk en staan daar niet vermeld. Betekent meestal geen originele onderdelen.

Beste mensen, mijn naam is Marcel en ik ben de horlogemaker waar het hier om gaat. Door een collega ben ik gewezen op deze discussie en wil hier graag even op reageren. Allereerst hartelijk bedankt voor het compliment!

Over de certificering voor Omega, Longines, Rado, Tissot,
Certina, Hamilton, Balmain, Calvin Klein het volgende. Ik ben wel gecertificeerd voor deze merken en kan ook originele onderdelen bestellen. Ik zie dat mijn gegevens inderdaad nog niet vermeld staan op de site. Ik heb hier inmiddels contact over opgenomen met de Swatch Group om te zorgen dat dit aangepast wordt.

11 likes

We staan er op!

11 likes

Helemaal top Marcel.

2 likes