Horlogemakers bij paul en witteman vanavond

Ik kreeg net te horen dat Bart en Tim Gronefeld vanavond te gast zijn bij Paul en Witteman om 22.55 Ned 1.
Ben zeer benieuwd.

Leuke tip! ik zet de nootjes vast op tafel!

Ben ook benieuwd!
Ik vrees alleen dat het enkel over de prijs gaat, en niet over het vakmanschap.:sunglasses:

Groeten,

Martin

Wie is paul? :wink:

Vrees ik ook maar hoop dat ze ook over wat anders gaan hebben. Deze Tukkers zijn nuchter genoeg, als het goed is komen mijn plaatjes ook in beeld, zou leuk zijn.
Het is in ieder geval leuke publiciteit voor ze, van harte gegund

MartinB Schreef:

Ben ook benieuwd!
Ik vrees alleen dat het enkel over de prijs gaat,
en niet over het vakmanschap.:sunglasses:

Groeten,

Martin

Ligt ook een beetje aan het niveau van de rest van de gasten. Gelukkig zijn dat Job Cohen, Gerd Leers en Derk Sauer. Dus die zullen denk ik weinig aanmerkingen hebben op de prijs. Stel je voor dat er mensen als Jan Mulder, Femke Halsema en Agnes Kant hadden gezeten. Brrr… Niets tegen deze mensen maar voor het onderwerp zijn ze niet geschikt :smiley:

Ik ga het morgen op www.uitzendinggemist.nl kijken, ik ben erg benieuwd!

Bedankt voor de tip!

Ik hoop dat ze hun verhaal goed hebben voorbereid. Het zou zonde zijn als ze afgerekend worden op de prijs van het horloge.

Je hebt het al gemist hoor…

Geuzzz Schreef:

Je hebt het al gemist hoor…

Nee hoor, ik heb net de herhaling gezien ;). Ik moet zeggen dat het een leuk gesprek was en dat Tim en Bart volledig als zichzelf het horloge hebben gepresenteerd.

Hier sluit ik me bij aan :slight_smile:

Bij de hand om langere garantie vragen werd leuk gepareerd LOL

imho hebben ze een goed gesprek neergezet, zoals ze zijn, met humor
Petje af

Leuk interview. Met als hoogtepunt een horloge met een wekkertje!

Zeer speciaal horloge voor een zeer selecte en specifieke doelgroep, Vooral jammer dat ze niet eea vertelde over het horloge, wat het zo bijzonder maakt, waarom die prijs etc.

Nou, ze vertelden dat de tourbillon en minutenrepetitie het bijzonder maakte (en de doos…) en dat ze een half jaar werkten aan 1 horloge. Dat was zo ongeveer de uitleg. Denk niet dat heel Nederland nu ‘om’ is.

hans

Mijn beste,

Ik heb de uitzending twee maal gezien, gisteravond en vanochtend in de herhaling.
En ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.
Meer in die zin dat ik van de heren een duidelijker uiteenzetting had verwacht van dit zeer bijzondere en vrij kostbare (zeker in de ogen van Paul en Witteman) horloge.
Het kwam soms een beetje knullig, lacherig over: waterdichtheid, garantie van twee jaar.
Overigens ben ik van mening dat deze ‘zeer kundige heren’ een buitengewoon gecompliceerd horloge hebben gemaakt welke middels een sterke PR zeker aftrek vindt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

De eerste vraag was of ze een horloge droegen…Ze bleken er beiden geen te dragen. WTF?!::o

Net de aflevering bekeken via de website van Henrik, en heb een paar keer goed gelachen! (tu)

Vraag: "Wat als je binnenkort een namaak van deze klok voor 7 dollar kan kopen?"
Antwoord Bart: “Dan koop ik mijn vrouw er ook een.” (:smiley:

Zaaalig droog! :slight_smile:

C.

Ze droegen denk ik geen horloge omdat ze nog maar 1 exemplaar hebben en die moet nog verkocht worden dus die kan men niet omdoen. Een horloge van een ander merk dragen is niet zo slim.

Ik vond het trouwens wel een geinig item om te kijken!

Ik vond het een leuk item. Je moet natuurlijk wel in acht nemen dat het hier een programma voor een redelijk breed publiek betreft, dus echt diep op de techniek ingaan kun je niet.

Ik heb hem ook net bekeken. Ik vind dat ze het perfect deden, idd lekker droog.
Hoezo krediet, we sparen er gewoon zelf voor. (tu)

Pauw probeerde een paar keer ‘geestig’ te zijn, maar gelukkig werd het niet zeikerig.

Ik hoop dat we nog veel van de broers horen.

Groeten,

Martin