Niet aan toegekomen vandaag. Morgen vrije dag dus dan opnieuw een poging
Had je ze kunnen bereiken?
Ja. Het antwoord;
Ze zijn nu bezig met de herexamens. Zodra die achter de rug zijn, beginnen ze met de administratieve werkzaamheden voor het nieuwe jaar.
Concreet houd dit in dat ze twee weken voor de start van het nieuwe jaar, de materialenlijst en inloggegevens van het portaal doorsturen.
Sommige opleidingen geven dit pas bij de eerste cursus dag, aldus mevr. We hoeven ons dus geen zorgen te maken . Geduld hebben is een mooie eigenschap.
We zullen ons maar geen vragen stellen met de verdere kwaliteit van de opleiding Als het geen vragenrondjes blijken ‘Welke horloges dragen jullie vandaag?’ is het allemaal ok voor mij! Niettemin zijn zo’n vragen wel altijd tof natuurlijk! Ga ik wel moeten bekennen dat ik meer Japans heb dan Zwitsers
Trouwens lees ik nu Nederlanders + eigenschap ‘geduld’? Diegene die ik ken precies toch niet
Is al bekend … even op de site van Servia kijken , daar komt de koffer die je bij Syntra besteld vandaan. Kun je eventueel zelf vast je kist vullen
hahaha daarom ook noemenswaardig. Gaat lastig worden:grimacing:.
@royke74 kun je ook bijvoorbeeld zelf een schroevendraaier set, pincetten en dergelijke aankopen en kleine zaken vervolgens bij syntra kopen?
Nee… je koopt in feite niks bij Syntra.
- Je besteld of de hele koffer die zij vervolgens door Servia laten bezorgen, je krijgt de koffer dan de eerste les uitgereikt.
- Je besteld alles zelf … Vaak heb je namelijk al wat gereedschap in huis. Dan is zelf bestellen een stuk voordeliger.
@Nash Let op, de website is een goede leidraad maar volgens mij niet altijd volledig accuraat: ik had vorig jaar ook al een aantal dingen zelf in mijn bezit en wilde toch een andere schroevendraaierset. Heb toen een lijstje gemaakt van alles dat volgens Servia website in de Syntra kist zou zitten en daaropvolgend de overige onderdelen besteld bij Servia. Maar bij eerste les bleek vervolgens alsnog vanalles niet in mijn kistje aanwezig te zijn Maar is snel opgelost door na te bestellen!
Als je goedkope tools wilt kopen moet je eens een account op bijoumodern aanvragen (moet je wel een bedrijf hebben).
Top!
Zou je, als het niet teveel moeite is een basislijst willen geven?
Dacht zelf ook al aan een andere schroevendraaier set. Heb verder nog niets maar zou wel een horotec van 10 willen.
Vind het nogal lastig zoeken als ik op servia.
Het is toch best een duidelijke lijst op Daloze toch?
De fotokes staan er gewoon onder op de site.
Die benzinepot met deksel hoeft niet zo’n dure te zijn. Ik had hem zelf voor 4 euro op Ali besteld destijds.
Benzinepot met deksel
Antistofstolp
Rubber stofblazer
Roestvrijstalen loephouder past voor elke type loep
ASSORTMENT OF WATCHMAKER SCREWDRIVERS ON TURNING STAND, 8 PIECES + 8 BLADES
Omkeerbarewerkhouder voor 8³/4 en 19 ‘’’ calibers (verchroomd en gezandstraald)
Precisie zijkniptang met veren en ergogrip.
4 Pennetangen in messing
oliegever rood B7013-R
Werkkussen
Plastic ring
Oliehouder met 4 bakjes
Rodico Premium
Plastic pen
Pincet in carbonstaal D
Roestvrijstalen AA pincet
Bergeon loep N4
Controleloep dubbele lens 12x
Maar als ik het juist begrijp, kunnen we wachten tot de start om die te bestellen he?
Ja Roy, zo had ik het ook gedaan destijds! Maar hier zit bijvoorbeeld (als ik al snel even kijk) het etachron sleuteltje al niet tussen.
- Benzinepot zou ik zelf niet opnieuw kopen, maar dan bv. een oud glazen jampotje gebruiken met deksel.
- Antistofstolp met sorteerbakje eronder zou ik er 2 van aanbevelen voor het gemak.
- Ik heb zelf de Bergeon 30081-S10 schroevendraaierset gekocht en geen seconde spijt van gehad omdat die - voor mij - net wat ergonomischer aanvoelen
Ik had zelf al wat materiaal en had uiteindelijk wat dingen dubbel.
Yes, is eigenlijk geen probleem om 1e les te overleggen als je zelf al wat materiaal in huis hebt. Docenten kunnen bij Daloze spoedorder inzetten en laten leveren bij Syntra, dan staat de 2e les al de rest dat je mist meteen voor je klaar. Ik vond het op zich wel prettig om voor bepaalde dingen zoals de pennentangetjes allemaal met hetzelfde gereedschap te werken.
Helemaal waar… die had ik inderdaad ook los nog bij moeten bestellen. Dat was me alweer ontschoten, verder klopt se lijst wel aardig
Belangrijk is wel dat je echt de juiste oliegever koopt. De rest maakt niet zo heel veel uit qua uitvoering of merk
Nog 2 weken… er zou toch stilaan een mail mogen komen
Misschien vandaag? Start van het nieuwe schooljaar? Dunno…
Net de mail gehad voor de materialen. Kopen jullie gewoon de box van Syntra of gaan jullie het anders doen. Ik heb zelf echt nog geen kennis van zaken om in te schatten of het veel goedkoper kan voor een soortgelijke kwaliteit.