vandaag begint het weerā¦
Zijn er toevallig mensen die dit jaar zich aan deze opleiding wagen?
vandaag begint het weerā¦
Zijn er toevallig mensen die dit jaar zich aan deze opleiding wagen?
En al iemand van het forum die hier voor durft te gaan:
Ik had het graag gevolgdā¦
Helaas 2 obstakels:
Eerst nog slagen voor het laatste jaar en het ergste obstakel⦠dit is op zaterdag en dat is een no-go vanwege de gezinssituatie helaas.
Mocht de opleiding tijdens een avond door de week doorgaan was het voor mij een no-brainer
Denk dat we beter sowieso wat meer ervaring opdoen vooraleer we deze cursus volgen @nasty_joe89
Ik ga hem, ook als ik geslaagd ben, nu nog niet doen. Eerst even meters maken
Juist @Nash #me2
En ā¬1095 is ook geen kattepis.
Nee dan liever zoals jullie @royke74 gewoon onder begleiding een 4e jaar ervaring opdoen.
Ik ga hier wat leven in blazen. Ik heb besloten er ook aan te beginnen!
23 September begint het dagprogramma bij SyntraPXL en heb vernomen uit betrouwbare bron dat dit 6 urige contactmomenten zijn om de week, dus een per 14 dagen. Ik lijk dit voor 99 procent met mijn werk geregeld te hebben dus ik heb mij voor deze opleiding gisteren ook aangemeld. Gelukkig kan ik mijn dagen op het werk flexibel indelen. Zelf ben ik ook heel blij met deze constructie omdat het toch bijna een uurtje rijden is en ik hierdoor effectief minder achter het stuur zit.
Zijn er hier mensen die ook gaan beginnen?
Ik wilde dit jaar de avondvariant beginnen, maar helaas voor dit jaar niet meer kunnen regelen met thuis en werk. Hopelijk volgend jaar weer een kans! Ook voor mij een uurtje rijden ongeveer.
Jammer! Kom je ook uit Brabant? Ik vond het ook wel spannend om dit met mijn werk te bespreken. Ik zou ook op zaterdag uren kunnen werken gezien ik echt individueel werk heb via de computer. Ze waren enorm breed denkend dat als ik de opleiding op zaterdag en zondag zou doen, ze niks te zeggen hadden en doordeweeks wel. Dus mijn baas zei al snel van ik zie geen reden waarom niet.
Ben helemaal niet jaloers hoorā¦ā¦. Helemaal nietā¦ā¦
Gaaf, wens je veel leerplezier toe
Ik ook helemaal niet!
Was het logistiek zo moeilijk niet was ik al lang ingeschreven
Blij voor jou @Akrid !
Ik zit hier dus ook aan te denken, maar ben afgelopen maandag bij een nieuwe werkgever begonnen en durf het eigenlijk niet op het woord te gooien.
Nu is eens in de 14 dagen al een ander verhaal dan eens per weekā¦
Dank alle voor de leuke reacties ik zal hier mijn eerste ervaringen wel loslaten. En anders op rikketik waar we vele elkaar weer ontmoeten.
Zo dat is heel erg leuk dat je deze stap gezet hebt en ook dat je werkgever je zo tegemoet komt en dat je zo je droom kan verwezenlijkenā¦
Wens je heel veel plezier en natuurlijk sterkte en voorspoed met deze cursus en houd ons op de hoogteā¦
Ah top. Dus dan gaan ze dan toch met een dagprogramma beginnen.
Succes!!
Veel succes! Heb hier ook al vaker aan gedacht gezien Hasselt vlak bij de deur is. Wie weet ooit! Momenteel ook te druk met mijn huidige functie.
Veel succes met de opleiding!
Succes Dirk! Als je een āElmaā kan bouwen, gaat dit zeker lukkenā¦
Toch wel iets anders natuurlijk maar ik heb er vertrouwen in! Dank!
Ik kan hier ook met veel blijdschap melden dat ik, net zoals Akrid, start met het 2 wekelijks dagonderwijs op 23 september.
Ik heb er heel hard moeten over nadenken, de afstand was eigenlijk het enige struikelblok. De knoop doorgehakt en ik heb het laatste plekje ingenomen
Whopwhop! Letās go!