Horlogemerk dat je niet uit kan staan

Zo heb ik dat niet gezegd volgens mij. Ik bedoelde dat iedereen iedereen namaakt.

Just in case…

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.

Oké ik zeg niets meer :stuck_out_tongue:

Aan de afschrijving kan TAG Heuer niet zo veel doen, toch…?
De prijs van een gebruikt horloge wordt bepaald door de tweedehandsmarkt, niet door het merk :wink:.

Overigens vind ik dat (TAG) Heuer best een aantal mooie modellen heeft uitgebracht, o.a. de Monaco, Autavia, Aquaracer, Link, Carrera. To name a few…

1 like

Helemaal mee eens !

1 like

Ik vind dit een zeiktopic.

13 likes

+1

Precies. Een paar. Het meeste is bah. :upside_down_face:

Ach, in ieder geval ben ik genezen van mijn anti-hommage houding. (Ik heb zelfs het Steinhart topic van ‘negeren’ afgehaald :astonished:)

5 likes

Er is niet een merk wat ik niet uit kan staan. Wel bepaalde modellen en sommige dragers :joy:

Ik heb het wel met bepaalde (de meeste) politici bijvoorbeeld maar dat is off topic :wink:
En nog wel met een paar dingen

2 likes

Je bedoelt die marionetten van Trump en Poetin?

1 like

Een merk niet uit kunnen staan. Geen idee en wil er verder ook niet over nadenken. :wave:

5 likes

Minder in welk opzicht? Minder lettertypes en minder randjes en poetsjes en polijstjes? Klopt!

2 likes

Hoe saaier het horloge, hoe meer bandjes het kan hebben. :upside_down_face:

3 likes

Eens. Voor horloges boven de euro 2k mag er wel een oplegd i.p.v. een geprint logo aanwezig zijn.

1 like

Mooiste omega ooit :lying_face:

Top!

Wat een opperste uiterste bullshit. Dit is een leuke hobby waar ik plezier aan beleef en dus voel ik niet de noodzaak om mijn eigen issues af te reageren via het afbranden van één of andere merknaam, waar overigens anderen vast plezier aan beleven.

Soms is het beter om nix te zeggen. Weg ermee.

12 likes

Ik vind een horloge mooi of niet. Bijvoorbeeld de meeste Rolexen niet maar de Milgauss of Explorer 2 weer wel. Mijn smaak is zeker veranderd door het forum. Vooral duurder.:yum:
Keek een tijdje naar Steinhart bijvoorbeeld. Wordt hier veelal door de mangel gehaald. Hebben echter ook hun eigen modellen behalve de Rolex hommage waar het dan veelal over gaat. Toch mijn geld maar in de knip gehouden. Kijk veel rond en zie van alles leuks. Wil niet bepaald één of meerdere merken uitsluiten. Tja, sommige zijn financieel nooit haalbaar, jammer dan. Erger me vooral aan alle neppers, Marktplaats is er vergeven van. Echt zielig als je daarmee rondloopt.
Voorlopig nog maar even potten. Wat er door mijn hoofd speelt? Omega aqua terra, Oris aquis date, en ja: Grand Seiko. Maar dan verlaat mijn vriendin me denk ik.

4 likes