Horlogen kopen als belegging via de holding

Hi horlogeliefhebbers!

Sinds een tijdje ben ik aan t kijken naar een mooie Rolex datejust / IWC modellen die ik wil gaan aanschaffen als belegging echter wil ik dit doen via mijn Holding aangezien al mijn beleggingen (obligaties, stocks etc.) in mijn holding zitten.

Wat is jullie ervaring om een horloge in een BV/Holding te kopen als belegging, aangezien t een belegging is zie ik daar geen problemen in, aangezien mijn stocks daar ook in bevinden maar was benieuwd hoe dat zit en wat de ervaringen zijn van jullie. Ik wil het dus expliciet in mijn holding aanschaffen.

Ben benieuwd of het mogelijk is en wat de ervaringen zijn. Uiteraard zijn tips ook altijd welkom waar ik leuke horloges kan scoren dit jaar :wink:

@Meewtje zet de popcorn vast klaar…

4 likes

Dit lijkt mij een interessant topic te gaan worden.

3 likes

Waarom koop je geen plexi Daytona? Dat is een echte belegging. Een DJ niet.

6 likes

3 likes

355D638D-ABE8-47D0-8485-02EAF6A13BFB

4 likes

Welkom op het forum. Het idee van beleggen in horloges roept op dit forum nogal eens hevige emoties op.
Zelf raad ik beleggen in horloges af.

3 likes

:grimacing:

Guys, buiten een belegging is het natuurlijk ook iets om dagelijks of bij speciale gelegenheden te kunnen dragen. Het is meer de vraag of het mogelijk is, ik ga mij binnenkort met een bekende van mij verdiepen in horloges, maar Rolex en IWC zijn de merken die als eerst bij mij opkomen, vandaar die voorbeelden :wink: Uiteraard sta ik ook open voor andere merken.

Al eens aan crypto gedacht? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

12 likes

Goed idee! Investeren in IWC…

3 likes

Maakt deel uit van mijn beleggingen.

Ik weet 't, het is nog vroeg maar vergeet je het :beer: :beers: niet (koud te zetten)?

1 like

Neeee waar is Jason Momoa?!

1 like

buiten het investeren om, zijn het ook mooie horloges. Ik hou van leuke en mooie horloges, dus zullen ook horloges zijn die ik met alle plezier kan dragen.

Je mag mijn Onyx Day-Date wel kopen voor €28.500 knikkers, mits je de woorden holding en stocks nooit meer gebruikt op HF.

Dat vind ik maar tofdoenerij.

6 likes

Krijg je niet voor elkaar!!

Ik wil niet de toffe guy uithangen hoor, het is was meer de vraag of het mogelijk is via de holding en als voorbeeld heb ik mijn stocks gebruikt :slight_smile: Ik zoek gewoon tips op deze forum en wil leuke horloges bezitten

Wees gerust, dat doe je ook niet. :joy_cat:

12 likes