Nog geen plannen. Ik zie wel wat er (al dan niet) komt.
Ik heb het al geprobeerd, maar hij zal voor staal gaan vrees ik . Misschien moet iemand anders zich dan maar opwerpen om die gouden niche in te nemen…
Nee. Bij voorkeur staal, grande taille of medium, met kleine seconde en witte wijzerplaat.
Dit is geen gouden horloge of gecompliceerd horloge, het is een sporthorloge. Het heeft geen kleurtjes op de wijzerplaat, ik moet geen emaille plaatjes op het deksel… We houden het non-happy.
Wat is dat toch, die tic?
Ik vraag niet om tips, ik vraag niet om alternatieven, ik heb een glashelder beeld van wat ik aan wil schaffen en verdere feedback wordt niet eens echt gewaardeerd, laat staan dat het in overweging genomen zou worden.
NA volgt ergens in 2025.
Ach zo. Ik had het kunnen weten. U laat zich beïnvloeden door geschiedenis van een bepaald model.
Benieuwd wie er nog sport met een reverso om zijn pols
Witte dial en staal… Dan vind ik de reverso maar een saai horloge. Sorry @tompj
Ik. Ik zal er bijvoorbeeld zeer zeker mee gaan discgolfen, als ik op de dag dat ik ga discgolfen de Reverso om heb.
Tja. Ik vind ook wel eens wat kut. Maar wie was het nou die zei
Gevalletje do as I say, don’t do as I do?
Maar goed, deze dus:
Haha zo serieus is het allemaal niet bedoeld hoor. Ik geloof dat ik in een eerder topic al zei dat ik staal meer bij je vind passen en ik waan me niet in de illusie dat jij je iets van mijn goud-fetisj aantrekt . Blijft een horlogeforum, dus daar horen af en toe wat grapjes over en weer bij, niet waar? Daarnaast was het een leuk opzetje om mijn eigen interesse in een gouden reverso te laten blijken.
Ho ho, ik had je een like gegeven, en er stond een smiley bij de post. Ik moet alleen lachen om het feit dat men het echt, echt niet kan laten om de eigen smaak op een ander te projecteren, ook al zeggen degenen die dat doen soms ook dat je je smaak niet op anderen moet projecteren.
Da’s toch heerlijk ironisch.
Haha ja dat klopt zeker. Maar dat krijg je wanneer je allemaal fetisjisten in één medium propt. Ik vind het wel grappig. Ik kijk uit naar de NA! Heb ik die van de Kurono gemist trouwens?
Nee, joh. Ik heb moeite met de Kurono. Ik draag 'm graag en veel, had 'm laatst ook mee naar Denemarken en zo, maar hij is 's winters zo moeilijk op de foto te zetten. Ik moet daar nog eens over nadenken.
Alles is afhankelijk van een paar vragen. Wil ik nog wel een lichte wijzerplaat en of nog gaan neuzen in kleine merken land.
Ik wil gaan kijken of deze A bevalt om de pols en dan B kijken of dat eventueel haalbaar is.
Wempe heeft m weet ik was alleen niet aanwezig
Maar target met stip op 1 Mut moon 36 mm
Mocht dat toch niet bevallen en laten we de kleine merken links liggen.
Tsja een Tank moet gewoon goud zijn voor mij
.Gaan we kijken naar niet witte of lichte wijzerplaten
Pammetje of Tagje
In klein merken land
Habring2 Oskar wss met pointerdate
Of Kudoke 1 met zwarte plaat.
Mooie opties. Je weet, Habring of JLC wat mij betreft. Beauties!
Mooi horloge.
Grappig hoe mensen kunnen veranderen, meer dan eens gelezen dat je niet een ander horloge zou kopen voor dat er één kapot is. %Citizen.
I’ll survive…
Ik vind vaak horloges die anderen saai vinden juist erg mooi.
Geen echte plannen. Kijk wel wat er gebeurd. Misschien eerder wat eruit dan er wat inkomt.
Dit jaar maar 2 gekocht tov 10 in ‘23.
Grijze markt of gebruikt. Je leeft nu!
Mooi! In wit lijkt 'ie me wel wat. Heb net een witte wp weggedaan…