I’ll survive…
Ik vind vaak horloges die anderen saai vinden juist erg mooi.
I’ll survive…
Ik vind vaak horloges die anderen saai vinden juist erg mooi.
Geen echte plannen. Kijk wel wat er gebeurd. Misschien eerder wat eruit dan er wat inkomt.
Dit jaar maar 2 gekocht tov 10 in ‘23.
Grijze markt of gebruikt. Je leeft nu!
Mooi! In wit lijkt 'ie me wel wat. Heb net een witte wp weggedaan…
Dit jaar zijn er drie horloges bijgekomen, nl. de mooie Bulova Lunar Pilot in april, in juni kwam de Squale no.16😊 (HF2024) en twee weken geleden de prachtige Edox Moonphase. Daarnaast nog een vintage Tissot en Bulova plus nog wat geloof ik.
Mijn plan voor volgend jaar was om m’n fraaie Rolex Datejust uit 1968 een service te geven bij Gassan in Amsterdam, maar daar hebben ze hem even goed bekeken en me geadviseerd om dat maar over paar jaar eens te overwegen, o.a. omdat hij binnen Cosc specificaties loopt.
Volgend jaar staat zodoende open, eigenlijk heb ik best wel teveel horloges, maar ik kan erg moeilijk afstand doen, het zou kunnen als iemand veel belangstelling toont dat ik dan daar voor zwicht.
Al heel lang ben ik onder de indruk van een bepaald horloge, of ik daar dan iets voor wil opofferen?
Komend jaar zal het jaar worden van waarschijnlijk een bang for buck horloge en verder genieten van een paar heerlijke vakanties.
2026 wordt het jaar waarin ik 50 word en daar wil ik wel een speciaal horloge voor aanschaffen.
Al met al een jaar de tijd om te oriënteren.
Klopt zeer zeker, mijn trouwhorloge is het serieus aan het begeven.
Het is een quartz en ik moet hem regelmatig goedzetten dus er klopt iets niet. Ook als ik hem goed zet voelt het alsof er iets ‘over’ springt, ik zie niet wat ik niet nakom? Het is een plakmerk dus ik ga hem niet laten herstellen. Hij mag in men horlogedoos blijven voor de herinneringen maar dat is het dan ook .
Maar 1 ding is er zeker wel veranderd, ik ging normaal binnen x aantal jaar mijn eindhorloge kopen maar dit word uitgesteld.
Binnen 2jaar gaan we een hobby doen met ons 3tjes en we gaan wat meer investeren in onze lego hobby.
Ik ga het eindhorloge houden voor echt iets speciaals, ons 20 of 25jarige jubileum of iets dergelijks .
Ik heb horloges genoeg, dat kan wacht voor de juiste moment + meer tijd/budget om te sparen dan .
Er gaat sowieso niks uit daar ben ik wel uit en ik loop toch al wel lang met één Seamaster Planet Ocean in mijn achterhoofd, misschien dat die er komt
Op dit moment heb ik nog niet echt een Must-have gezien maar wie weet… en trouwens als die Planet Ocean er komt is de pot toch weer leeg
Echt joh?
De MUT MOON heeft wel prio 1 al is die intussen bijna 10k. En dat prijs verschil vind ik best fors tov de Habring2.
Ik hoop dat de mut moon 36 over een paar maanden ook te vinden is op de site’s van Schaap, Wempe en of Bucherer. Want ik weet dat ze m bij Wempe hebben alleen niet aanwezig in die winkel toen ik de PAM en de TH ging passen.
Mocht dat toch niet bevallen: Mss toch maar eens in de digitale pen klimmen en eens informeren voor de Oskar. Ik vermoed dat daar ook wel een levertijd aan vast zit.
Ik vind de JLC rustiger ogen maar gezien mijn voorliefde voor de kleine independents… (Die ook dingen voor derden doen, Het uurwerk van de Kudoke (1) is in samenwerking met Habring2 gedaan, alsmede ‘Werk1’ van Hentschel. Tsja we gaan zien wat er volgend jaar mogelijk is
Fout goud maar tegen het midden of 3de kwartaal wil ik graag en gouden date just. Zolang ik niet afgeleid word door andere leuke horloges want watch & wonders staat voor de deur.
Die mut hebben ze bij jlc speciaal voor jou gemaakt. Lijkt me sterk dat die niet bevalt.
De rem gaat er in 2025 op. Althans dat is nu het plan. Kansloze exercitie natuurlijk maar de intentie is er.
Het worden er 2. Het zijn re-issue’s van in volgorde van belangrijkheid:
Kleuren? Nog nader te bepalen.
Zonder iets weg te doen was slechts van korte duur . Iets nieuws op het oog?
klopt en het wordt geen YM of IWC.
Ik zou graag de twee chronos verkopen.
Probleem is, ik draag die dingen dus ze zitten vol krassen en deuken.
Zijn bijgevolg geen r*k meer waard en dus blijven ze maar lekker in de kast.
Ik ben benieuwd wat dan wel
Morgen even de AD bellen over het horloge waar ik een paar maanden terug nog over twijfelde.