Horlogeplannen 2025

Yep, het zal zo moeten gebeuren. Net email teruggekregen ze niemand meer aanvaarden op de lijst…wat een tijdsverlies allemaal, in plaats van dat gewoon ter plekke te vermelden.

1 like

Een vintage Seamaster, vintage Speedmaster of een vintage Tudor (big rose).

2 likes

Ik wil best ook wel zo een saaie :heart_eyes:

1 like

Langzaam kijken voor het volgende maar vind de keuze nog steeds te moeilijk. Sowiezo omdat ik een aantal van deze nog niet live heb mogen aanschouwen.

• JLC MUT moon
  • Cherry DD
  • Vignette DD
  • JLC MUT perpetual
  • Blue diamond/stick DD
0 stemmers
2 likes

Plannen genoeg maar dan zal ik flink moeten snijden. Ik ben eindelijk op een punt dat ik heel tevreden ben met de collectie. Misschien een ruil hier of daar.

Maar de belangrijkste doelen:
Een vintage Tudor datejust. Iets in deze trant:

En, na het succes van mijn eerste Grand Seiko SBGX261; wil ik heel graag een Grand Seiko GMT SBGN005 toevoegen. (iemand die daar volgend jaar vanaf wil ;)?

Kijk nou wat een parel.

11 likes

Wie niet waagt …
Aan 50% van listprice kan er veel.

Een parel is het. :ok_hand:

Houd er wel rekening mee dat de kleur blauw vd plaat en de rode secondewijzer irl anders (donkerder) zijn dan op jouw foto.

Hier 2 pics van mijn 005…uit een ver verleden.

Ik zeg…Go! :rocket: :+1:

10 likes

voor 2025 denk ik dat ik richting een bescheiden collectie beweeg:

en op termijn een

bij of in plaats van iets

11 likes

Ik heb een aardig wensenlijstje. Pas net begonnen maar merk dat het verslavend werkt. Ik wil heel graag een Mido Ocean Star 39. Die gaat er sowieso komen. Daarnaast staan de Maen Hudson 38 en de Hamilton Khaki field Mechanical hoog op het lijstje. Verder vind ik dat Yema een aantal mooie modellen heeft en is de Nezumi Baleine ook erg aantrekkelijk. :slight_smile:

2 likes

Ik denk aan deze…misschien kan ik m’n Skydiver erop inruilen.

13 likes

Alleen denken :face_with_monocle:

1 like

…en beetje dromen ook.

1 like

Dromen mag. Zal je vast en zeker staan. Al eens gepast?

1 like

Oef nee…ik kom net wat doekoe tekort. :sunglasses:

2 likes

That sounds familiar :grin:

1 like

:laughing: Wel een erg fraaie Rolex. Als het dan toch moet…

3 likes

Dat zijn de gevaarlijkste momenten :grin::upside_down_face:

3 likes

Ik heb nu een Longines Conquest met groene dial, en wil graag een Breitling Chronomat. Het liefste met een blauwe dial, dus als er iets leuks voorbij komt…

Dit is ook wel wat voor mij :thinking:
Even doorsparen nog.
Kleur ben ik nog niet zeker over bij de gmt maar moet wel jubilee band zijn dat is zeker.

1 like

Deze:

Deze:

Of wellicht toch een Grand Seiko. En deze heeft dan momenteel mijn voorkeur:

14 likes