Deze gaat weg in de kerstvakantie denk ik. Vind m net te groot.
Deze blijven:
Er mag wel een horloge bij van 34/36mm maar ook hier een verbouwing volgend jaar
Deze gaat weg in de kerstvakantie denk ik. Vind m net te groot.
Deze blijven:
Er mag wel een horloge bij van 34/36mm maar ook hier een verbouwing volgend jaar
Ambitieuze plannen voor 2025. Zou graag willem starten met een mooie The Citizen op leer:
Een AT mag ook niet ontbreken in de collectie:
En natuurlijk als afsluiter een OP:
Wordt het waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit
2025 zal sowieso weer heel wat vintage aankopen en loten bevatten, waarvan er ook weer veel verkocht wordt.
Een aantal mooie vintage Seiko’s zoals bv. een bellmatic, crown, goldfeather,… zijn altijd welkom.
Zelf kijk ik ook al lang naar een Alpinist, wordt dit dan het jaar? Hopen op een leuke limited.
En misschien gaat de AirKing hier de deur uit, en komt er iets leuks in de plaats. Maar dan eerst uitzoeken wat dit gaat worden.
Zoveel gekocht dit jaar dat ik me in 2025 maar eens moet leren beheersen door een jaar niets aan te schaffen!
…En nu een realistisch antwoord
Idd, roze olifanten
Opruiming, en van de opbrengst een knaller er in.
Maar het zal er wel weer op neer komen dat de inventaris eind 2024 == de inventaris eind 2025
Alles verkopen🫣
eind april 2025, het jaar dat ik 50 mag worden. Als aandenken wil ik een horloge aanschaffen. Oriëntatie fase is reeds aangebroken
Shortlist maken en langs de resellers.
Na regen komt zonneschijn, veel sterkte
Ik denk al jaren met regelmaat over een dd maar ben bang ook de klik te gaan missen en dus niet te dragen
Mijn plannen worden simpel, Russisch en vierkant
ai, dat klinkt niet best, sterkte het komende jaar
Sterkte en hopelijk brengt volgend jaar je meer voorspoed!
Niet leuk om te lezen, wens je veel sterkte in 2025
Horloges zijn het minst belangrijk!
Veel sterkte en succes!
Na regen komt zonneschijn, veel sterkte
Bedankt voor de opbeurende woorden.
Haha wauw, dat is een fijn lijstje.
Maar niet allemaal in 2025 al toch? Ik zou de laatste drie ofzo voor 2026 bewaren, dan heb je na komend jaar ook nog iets leuks in het vooruitzicht.
Begrijp me niet verkeerd, het is een fantastisch horloge en ik draag hem heel erg veel. Ik heb ook lang gezocht naar een exemplaar in deze staat en in deze configuratie, maar omdat ik ook een rolex 16238 heb, is de niche categorie van een ‘sportief’ 36mm horloge al redelijk gevuld, daardoor mis ik de klik met de Tudor. Voor de rest vind ik het absoluut een prachtig horloge en zeer veel ‘bang for your buck’. Hij staat lekker op zijn originele band, nato of een suede band. Maar in mijn collectie twijfel ik een beetje aan zijn plaats, vandaar de twijfels.
Begrijp m. Ik ben bang dat ik m weinig zou dragen ivm de 36mm. Twijfel ook tussen dit dan en weer een bulova
Geen kiijk er zijn zoveel horloges die ik zou willen.
Die ik het liefste wil heb ik geen centen voor, en kopen om te verzamelen zie ik ook niet zitten.
In mijn eerste jaar hier voor mijn gevoel flink actief geweest:
7 gekocht, waarvan 1 al weer geflipperd.
2 die al jaren in de kast lagen laten reviseren.
2 andere oudjes ver weg gestopt, komen niet meer in aanmerking voor reparatie.
Zou dit jaar al stoppen met kopen, maar een extraatje van de baas kan mogelijk nog 1 andere aankoop opleveren, vermoedelijk nog dit jaar een FC.
Denk dat ik volgend jaar wat dat betreft maar eens met de armen over elkaar moet blijven zitten.
Weet nu wel wat ik mooi vind en me goed bij voel.
Mogelijk nog wel 2 zien te verkopen.