Goede keuze ![]()
Alles verkopen en horlogeloos door het leven gaan
, zie mijn neus groeien ![]()
Ik had graag nieuwe horlogeplannen willen meedelen, maar door nare privé omstandigheden zal dat het komende jaar er helaas niet van komen.
Ik wens alle andere forumleden het allerbeste en een gezond en voorspoedig 2025.
Als je vanaf vandaag één horloge per dag verkoopt dan ben je waarschijnlijk in maart 2028 ‘horlogeloos’ Ferry
Komt goed ![]()
Tja ergens moet je toch beginnen, maar dan komt het bedwingen ![]()
Ik zou de Speedy zeker houden en dan nog wat doorsparen ![]()
Geen slecht idee, tenslotte zijn er buiten horloges nog
mooie dingen in het leven ![]()
Sterkte en hopelijk brengt volgend jaar je meer voorspoed!
Niet leuk om te lezen, wens je veel sterkte in 2025 ![]()
Maar op welke (horloge)koers lig je dan?
Horloges zijn het minst belangrijk! ![]()
Veel sterkte en succes! ![]()
Jij indoctrineert me met al die foto’s man ![]()
![]()
Vooral verder downsizen. Ik wil naar een arbitraire max van 10 horloges. En ik begin me er ineens aan te storen als er horloges liggen die ik niet (meer) draag.
Verder gewoon wat flipperen. Want aan aantal horloges kunnen uitproberen is gewoon leuk.
Ik ben nog altijd op zoek naar een leuke quartz chronograaf met blauwe wijzerplaat. Veel kans dat die er eens gaat komen. En een toffe moonphase… De FC moneta? En misschien nog een duiker.
Ik denk dat er een GS kwarts gaat komen.
Zit te denken aan de SBGX261, omdat het zo’n goede alleskunner is.
Maar de SBGX263 maakt ook een serieuze kans.
Wat denkt HF?
- SBGX261 (zwart)
- SBGX263 (champagne)
2025 is wat optimistisch, maar ben daarnet op de lijst gezet voor een Rolex NoDate Sub. AD zei dat het 2 tor 3 jaar kon duren ![]()
Deze gaat weg in de kerstvakantie denk ik. Vind m net te groot.
Deze blijven:
Er mag wel een horloge bij van 34/36mm maar ook hier een verbouwing volgend jaar ![]()
Ambitieuze plannen voor 2025. Zou graag willem starten met een mooie The Citizen op leer:
Een AT mag ook niet ontbreken in de collectie:
En natuurlijk als afsluiter een OP:
Wordt het waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit ![]()
2025 zal sowieso weer heel wat vintage aankopen en loten bevatten, waarvan er ook weer veel verkocht wordt.
Een aantal mooie vintage Seiko’s zoals bv. een bellmatic, crown, goldfeather,… zijn altijd welkom.
Zelf kijk ik ook al lang naar een Alpinist, wordt dit dan het jaar? Hopen op een leuke limited.
En misschien gaat de AirKing hier de deur uit, en komt er iets leuks in de plaats. Maar dan eerst uitzoeken wat dit gaat worden.
Zoveel gekocht dit jaar dat ik me in 2025 maar eens moet leren beheersen door een jaar niets aan te schaffen! ![]()
…En nu een realistisch antwoord ![]()