Horlogeplannen 2025

Als het kan en past. Anders 2026😉

s-l400

AQ4091-56M

12 likes

Mooie Seiko met een mooie wijzerplaat

1 like

Herkenbaar
maar als ze eenmaal weg zijn, geloof me, dan verdwijnt die spijt als sneeuw voor de zon.

2 likes

Wordt een jaar van minderen (of consolidatie) denk ik. Heb een paar horloges waar ik heel erg blij mee ben (Seiko Dolce en GW-5000u) en steeds opnieuw leer waarderen dus die blijven.

Tegelijkertijd heb ik in 2024 een horloge gekocht waarvan ik dacht dat het de ultieme GADA-one-and-done-etc. horloge zou zijn (CWC G10) wat ik ook geweldig vind elke keer dat ik het pak
 om vervolgens het weer terug te leggen en een G-Shock (of de Seiko) om te doen. Dat staat dus te koop, net zoals een DW-5600 ‘utility black’ (te veel dubbel met de GW-5000).

Dan blijven er alleen een hierloom horloge wat nooit weggaat en een Full Metal Square over. De 2e is eigenlijk te ‘blingy’ maar vind ik tegelijk te leuk om niet te hebben (en de STN display is echt beter dan een gewone LCD)
 dus dat wordt de 2025 ‘collectie’. Denk ik.

1 like

Goede keuze :smiley:

14 likes

Alles verkopen en horlogeloos door het leven gaan :wink:, zie mijn neus groeien :rofl:

5 likes

Ik had graag nieuwe horlogeplannen willen meedelen, maar door nare privé omstandigheden zal dat het komende jaar er helaas niet van komen.
Ik wens alle andere forumleden het allerbeste en een gezond en voorspoedig 2025.

15 likes

Als je vanaf vandaag één horloge per dag verkoopt dan ben je waarschijnlijk in maart 2028 ‘horlogeloos’ Ferry :sweat_smile: Komt goed :lying_face:

2 likes

Tja ergens moet je toch beginnen, maar dan komt het bedwingen :wink:

1 like

Ik zou de Speedy zeker houden en dan nog wat doorsparen :heart_eyes:

1 like

Geen slecht idee, tenslotte zijn er buiten horloges nog
mooie dingen in het leven :ok_hand:

1 like

ai, dat klinkt niet best, sterkte het komende jaar

1 like

Sterkte en hopelijk brengt volgend jaar je meer voorspoed!

Niet leuk om te lezen, wens je veel sterkte in 2025 :four_leaf_clover:

Maar op welke (horloge)koers lig je dan?

1 like

Horloges zijn het minst belangrijk! :wink:

Veel sterkte en succes! :pray:

Jij indoctrineert me met al die foto’s man :joy::hugs:

2 likes

Vooral verder downsizen. Ik wil naar een arbitraire max van 10 horloges. En ik begin me er ineens aan te storen als er horloges liggen die ik niet (meer) draag.

Verder gewoon wat flipperen. Want aan aantal horloges kunnen uitproberen is gewoon leuk.

Ik ben nog altijd op zoek naar een leuke quartz chronograaf met blauwe wijzerplaat. Veel kans dat die er eens gaat komen. En een toffe moonphase
 De FC moneta? En misschien nog een duiker.

1 like

Ik denk dat er een GS kwarts gaat komen.

Zit te denken aan de SBGX261, omdat het zo’n goede alleskunner is.

Maar de SBGX263 maakt ook een serieuze kans.

Wat denkt HF?

• SBGX261 (zwart)
  • SBGX263 (champagne)
0 stemmers
5 likes

2025 is wat optimistisch, maar ben daarnet op de lijst gezet voor een Rolex NoDate Sub. AD zei dat het 2 tor 3 jaar kon duren :sweat_smile:

1 like