Horlogepraat buiten het forum.

Als je echt wil zweten moet je die Spaanse peper in je naad smeren denk ik dan, maar thanks, but no thanks.

Ik ben niet van de excuusjes verzinnen, terwijl ik ook gewoon kan zeggen wat ik ervan vind.

Zou het echt zo makkelijk kunnen zijn? Dat kan het.

1 like

Die kat komt er gewoon !

3 likes

17K HF leden op 17 miljoen Nederlanders. Dat is 0,1%, de kans dat je in het wild echte liefhebbers tegenkomt is erg klein. Ik ken er 1 ook een HF’er en verder net als de rest weinig mensen om de hobby mee te delen…

3 likes

Ken niemand geen collega’s of familie die zich interesseren in horloges. Ben een beetje zielig :cry::disappointed:

1 like

Ik vind dat best veel eigenlijk 0,1%, dat betekent dat 1 op de 1000 mensen een hf’er is. Grote kans dan dat je af en toe ongemerkt een HFer tegen komt dan.

2 likes

Tuurlijk :joy: Archibald Amadeus van Liesbrit, Archie for friends, laat groeten. :+1:

2 likes

Alleen RenĆ© heeft al 5 accounts (of meer…), of er 17k unieke leden zijn… ik betwijfel het. :wink:

2 likes

Haha dat was ook mijn gedachte.

En ach ā€˜tegenkomen’: de meesten zitten bleekjes binnen of in een elitegroep😁

1 like

Thuis word er soms wel eens over horloges gepraat.
Op het werk krijg soms de opmerking of ik weeral een nieuw horloge ga kopen als ik op een rustig moment door horlogeartikels zit te scrollen of eens naar advertenties zit te kijken. Verder word er heel weinig over gesproken. Tenzij met iemand die ik op het werk heel soms eens zie. Het was me al opgevallen dat hij soms eens een verschillend horloge draagt en op een bepaald moment met een mooi horloge er over begonnen. Bleek dat hij een verwoed verzamelaar was en ooit lid van het forum maar ondertussen al jaren hier niet meer is geweest en zijn collectie flink had uitgedund naar enkele topstukjes.
Een tijdje geleden had ik wel een collega die wat advies kwam vragen voor de aanschaf van een horloge voor zijn zoon.

Dus als ik hier 10 likes krijg van forumleden dan zijn het er eigenlijk maar 2. Waarvan waarschijnlijk 1 het alleen
maar deed omdat 0 likes zo knullig is. Ai, lastig hoor… bevestiging zoeken in je hobby.

4 likes

Ik heb je geliked, die heb je nu alvast.

4 likes

OkƩ dan, van mij ook een like. :sunglasses:

1 like

@junior en @FlyingFox zijn dezelfde persoon dus nog steeds maar 1 like

1 like

Mijn partner heeft zeer gedecideerde meningen over horloges. Techniek boeit haar minder dan ontwerp, dat wel. En m’n neef heeft hier een veelal ongebruikte account, maar is zeker geĆÆnteresserd genoeg. Dat gezegd, buiten dit forum voel ik de noodzaak niet om het er vaak over te hebben.

Eerlijk zijn tegen je partner, hahahahahahahaha :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Ohja, jij bent dat wel, ik ben jaloers :cry:

3 likes

Haha, mocht willen dat ik nog 25 was… :wink:

1 like

Sterker nog, het wordt gewoon gewaardeerd. Brokkejok.

3 likes

Dan moet ze wel weten wat waar is…:wink:

1 like

Je naam doet anders denken, ben je jonger dan 25?

1 like

Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat alle zoogdieren in mijn huis voor consumptie doeleinden zijn. Ze kan een hond nemen, maar dan koop ik een leren schort, een rookton en een groter hakblok.

Schildpadden zijn veilig, schildpadden zijn cool. En geen zoogdier.

Kortom, wat @Handavinci zei, daar hoef ik geen allergie voor te verzinnen.

3 likes