Pooh hé, ik had m gelukkig goed.
Het was een fruitmand.
Niet echt 8-4 maar wel lang-kort (het staat klein op de plaat) en een supervet merk: Parmigiani Fleurier? Deze heeft geen romans maar die is er dacht ik wel.
Die wil ik!
Daarin geef ik je geen ongelijk!
Je maatje smijt met dinerbonnen t.w.v. 250 piek en jij komt met een Kinder Bueno en een lolly. Weet niet man. Wat vindt jij daarvan @HanDavinci?
Ik smijt nergens mee. Iemand had hem kunnen verdienen.
Niet meer?
hangt die rosé gouden klatser al om de pols dan?
Waar is dat topic gebleven?
Waskebeurt???
Ide heeft er ook een verdienmodel van gemaakt
De geestelijke armoede van HF had zijn weg gevonden naar mijn topic.
Als iemand een mint rose 1601 ziet en mij het laat weten krijgt die persoon in kwestie natuurlijk nog steeds zo’n bon. Maar het klootjesvolk begon er te overheersen. De SBS6-kijkers, de PVV stemmers, het Center Parcs plebs.
Getsie.
Dat had je kunnen verwachten, jij hebt de vraag hier gesteld.
Dan had je het op op de Rotary moeten vragen
Hoe is het verder mee? Alles in orde?
Ik ben met bijna 100% zekerheid zeker van het feit dat als ik hier het betreffende horloge zou posten dat Candide zegt: ‘neen. Niet eens in de buurt’
Wat is er namelijk gebeurt:
TS ziet een horloge maar zit bij de uroloog. Probeert aan leuke dingen te denken.
Ziet vervolgens een man met horloge. Hé! Horloge!
Leuk! Het is een goedkoop horloge want glas reflecteert. Dus TS ziet letters maar geen woorden. Vervolgens gaat de deur open. Nee, niet voor hem. Zucht… kijkt terug… fak… horlogedrager is anders gaan zitten. Geblauwde wijzers… moonphase… toch? Dat kl*te TL licht hier…
Wat staat er nou op die dial?? 8 letters… even tellen. Wacht er staat een woord… K*T draait WEER zijn arm weg… ok terug naar de basis…
Goudkleurige kast
Dial met 8 letters
Blauwe wijzers
Chrono en moonphase
Is het een IWC? S c h a f f h a u … nee… gdvr
Deur gaat weer open. Mijnheer Candide?
Werpt nog een lange blik tijdens het voorbijlopen. Man heeft horloge rustend op scrotum. Gênant. Glimlach. Nog genanter.
Laat het rusten Ide. Dit horloge is niet voor jou. Het is een invulling voor het nare gevoel. Laat het gaan. Of nog beter, ga er op dezelfde tijd weer zitten, spreek de man aan vraag hem naar zijn horloge. En zijn scrotum natuurlijk.
Hahaha, ik schoot hardop in de lach. De andere aanwezigen in de wachtkamer bij de gynaecoloog kijken mij nogal vreemd aan.
Dat was vroeger.
Hé MW. VD. AOrta is het nu
Zit je er nu alweer? Of er is iets aan de hand en dan is alleen belangrijk dat het nog goed komt.
Of je hebt een carrièreswitch gemaakt en vindt nu opperste voldoening in het bijstaan van mannen in één van hun moeilijkste periodes.
Hermafroditus, is that you?
Gynaecoloog, uroloog, of was het toch de psycholoog ?
Dat zou het e.e.a. verklaren
hendrik, er zijn tegenwoordig veel mannen die vrouw willen worden, eerst naar de uroloog , heel de hap eraf en dan naar de gynaecoloog voor een mooi setje borsten.
ik spuw pardoes mijn Espresso Milano over mijn versgestoomde ribbelpantalon.