Is natuurlijk bij uitstek dé plek voor wanhopige single moms in wording. Kolfje naar jouw hand.
Bah.
Het kan raar verkeren. Ik stond bijvoorbeeld laatst te flyeren met mijn newborn fotografie bij een consultatiebureau. Althans dat dacht ik. Weinig animo. Bleek een abortuskliniek. Te snel met Google. Ik vond die moeders en dochters al zo sip kijken.
Ach ja. De leven. ️
Newborn fotografie, wat is er mis met gewoon nederlands; pasgeborene fotografie? Volgens mij moet in het Engels het meeste trouwens los, New born photography.
Maar je bent ook af en toe met een mobiele fotostudio bij kassa’s van de supermarkt te vinden? Gratis foto van 10x13 in ruil van het e-mailadres en een link naar zo’n website waar je meteen foto’s kan bekijken en bestellen a €€€€? Heb ik zelf een enorme hekel aan als ik ze tegenkom, maar het werkt wel.
Wellicht wel een gat in de markt! Unborn fotografie.
Inderdaad, grensoverschrijdend. Ik houd er al mee op.
Je zoekt het maar uit met je horloge Ide. Ik kan niet tegen chocolade, ik vind het echt niet kunnen dat je met andere mensen zoals ik geen rekening houdt. Je steekt die kinder bueno maar lekker in je reet
Alleen op de Rikketik.
Hm, ik vraag me af wat de rechter daarvan vind, als candide ze wijs maakt met zijn eenogige slangcamera een foto te maken…
mobiele endoscope tegenwoordig, toch?
Met wederzijds goedvinden mag er een hele hoop, zo heb ik mij ooit laten vertellen door iemand die ik verder niet bij naam zal noemen. Ook al weet iedereen dat ik het over @HanDavinci heb.
Daarom neem je alle twijfel in de toekomst weg wanneer je het gewoon even vastlegt op video.
Doorgaans vind ik video’s van het moment van de conceptie visueel aantrekkelijker dan van het moment van de geboorte
Daar zijn ook maten in.