Horlogerie beurs in Visé op 17 maart

Zijn er leden die morgen naar de beurs in Visé gaan?

Ik ga proberen om een bezoekje te combineren met een andere afspraak in de buurt.

4 likes

Ik ben er ooit 1 keer geweest. Er waren toen iets van 10 stands en dat was het.

3 likes

Dit keer zijn er 50 stands.

Toegangsprijs € 5.

Toegang alleen voor mensen van 9 jaar en ouder.

Vise/Wezet ligt dicht bij de Voerstreek. Heerlijk om daar te touren en te eten en te drinken. Bij Moeder de Gans is het erg leuk.

6 likes

Helaas niet in de buurt. Pro tip: forellen eten in Pietersvoeren bij de Commanderie.

4 likes

Ooit een keer geweest en viel me toch tegen. Waren toen ook zeker meer als 30 standen maar toch snel uitgekeken. Wel leuk dat er meerdere tafels horloges aan het repareren waren, maar om te kopen is het weinig. Als je van verder moet komen en je kan het combineren met een wandeling, etentje,… in deze prachtige streek, zeg ik doen. Indien niet, vind ik het niet de moeite, maar dat is mijn perceptie.

2 likes

Ik ga samen met @Nash.

4 likes

Mijn vader woont in de buurt, kan ik op de weg terug nog even bij hem langs.
Heel groot is het inderdaad niet. Nog even met mijzelf in beraad of ik vroeg wil opstaan morgen

1 like

Fijn dat je het inderdaad zo kan combineren, geniet ervan! :slight_smile:

1 like

Top!
Wie weet komen we elkaar nog tegen dan.
Ik zal mijn HF-tattoo zichtbaar dragen op de rechter onderarm :joy:.

In ieder geval veel plezier gewenst!

2 likes

Die ga ik onthouden! :yum:

Ik zal mijn Lodex dragen, dan vergeet ik het zeker niet :joy:

8 likes

Niet verder vertellen hè. Is echt een geheim. En ook nog een Michelin ster :shushing_face:

10 likes

Dank!
Daar ga ik mijn vader een keer mee naartoe nemen! :+1:t2:

1 like

Kump good dan! :+1:t2:

2 likes

Net even gekeken. Voor een Michelinster ook erg betaalbaar zo te zien! Dank. Ga hier zeker een keertje kijken.

Zit je er wel een beetje vol van of is het vooral een smaakbeleving waarna je nog even bij de Frituur moet stoppen op de weg naar huis? :sweat_smile:

Ik vind het heerlijk om af en toe sterretjes te eten en ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om daarna nog ergens bij te spijkeren.
Nog ergens een wijntje of cognacje, dat dan weer wel :grinning:.

Qua prijs inderdaad heel redelijk, dus daar ga ik zeker nog eens eten.

Enigszins off-topic:
Niet zo gek lang geleden geluncht bij Atelier in Gulpen. Ook een ster, zeker niet pretentieus, kan ik aanbevelen.
En in de regio natuurlijk.

3 likes

Ik helaas wel. Vandaar… maar dit was dan wel twee keer met een bedrijf uitje. Dus niet echt een geweldig referentie kader :sweat_smile:.

Ontopic; zoek je nog iets specifieks?

1 like

Nee, helemaal niet, eerlijk gezegd.
Eerder gereedschap dan horloges.
Een klein aambeeldje kan ik wel gebruiken.
Verder laat ik me verrassen, ben niet eerder op een horlogebeurs geweest

Het is meer de combi met familiebezoek waardoor ik het overweeg en zoiets kleinschaligs als dit staat me wel aan.

Dan staan we er hetzelfde in. Vooral kijken of ik gereedschap tegenkom, waarvan ik nog niet wist dat ik het nodig had. Een bronze spiraaltang is ook welkom.

1 like

Ik ga morgen ook. Op de fiets (als 't droog is teminste…). Visé ligt zo’n beetje in m’n achtertuin :smile:

6 likes

Ik ben er deze keer niet…
Veel plezier daar en met geluk eet je er gehaktballen of een videetje!
En anders maar Martensvoeren…
Groet vanuit Maastricht :raised_hand:t4:

3 likes