Niet altijd
.
OT: Als je iets als een speedmaster echt mooi vindt hoef je voor een reduced je beurs (nog) niet heel veel verder open te trekken.
Als ik me niet vergis moet je vanaf 1200 best wat mogelijkheden hebben.
Niet altijd
.
OT: Als je iets als een speedmaster echt mooi vindt hoef je voor een reduced je beurs (nog) niet heel veel verder open te trekken.
Als ik me niet vergis moet je vanaf 1200 best wat mogelijkheden hebben.
Mmm heb je hier enkele voorbeelden van of moet ik dan hier het horlogemarkt gedeelte in de gaten houden?
Nou, voor een exemplaar met doos/papieren en ook de stalen band zul je goed moeten zoeken voor 1200. Ze stijgen netjes mee en qua maat en bovendien automatisch uurwerk zit ik ook te twijfelen om mijn Speedy pro er voor weg te doen. Kan me alleen herinneren dat het uurwerk wel eens een lastige kan zijn qua onderhoud…?
Op het moment zie ik zo snel weinig staan, niet zolang geleden stond er nog een op marktplaats voor weinig. Deze prijs is wel voor een particuliere verkoop met evt wat gebruiksporen. Je kan idd de markt afwachten (vergeet marktplaats niet, wat voor meer vintage horloges meer aanbod/vraag heeft) maar je zou ook hier een gezocht advertentie kunnen plaatsen. Als je een mooier exemplaar wil is rond de 1500 wel te doen.
Thnx voor de info dan houd ik dat maar even in de gaten.
Voor nu misschien settelen op een ander soort horloge en dan eind van het jaar als de eindejaarsbonus binnenkomt daar een speedy van kopen 
Wat voor een heb jij dan? mocht je hem wegdoen laat het zeker weten.
Heb een Speedy Pro uit 2007, gekocht in 2016 bij Classic Watches in Prüm, D. Modelnummer is 3570.50
Maar dat is dus even boven je budget nu. Zeker schitterend maar ik merk dat een handwinder en de maat niet echt mijn ding is