Horloges als decoratie

Ik vroeg me af of er meer leden hier zijn met dezelfde afwijking als ik.
Omdat ik graag naar horloges kijk heb ik thuis, ook in de avond voor de tv, mijn horloge om de pols.
De meesten mensen in mijn kennissenkring doen hem af zodra ze thuis zijn, en vinden mij maar vreemd.
Ik vind vintage exemplaren ook erg mooi om te zien maar het is totaal niet mijn ding om te dragen, te fragiel en nat worden is ook uit den boze.
Ineens kreeg ik een ingeving: “waarom zet je geen leuk horlogekoppeltje in de woonkamer Roy?”
En zo geschiedde , wat vinden we ervan? Sla ik door in de hobby of zijn er meerdere leden die zoiets als decoratie ergens in huis hebben staan?
Even een sfeerimpressie bij Royke thuis

90 likes

Gewoon genieten van je hobby op een manier dat jij er voldoening van ervaart, ongeacht wat anderen ervan vinden, is altijd goed. :+1:

16 likes

Dit is hoe de meeste musea zijn begonnen. Succes! :wink:

8 likes

Niks mis mee. Misschien een idee om een AR coating op het glas te doen? :wink:

7 likes

Misschien is het zo ontstaan bedenk ik me nu. Teveel thuis doorgebracht de laatste tijd :sweat_smile:

4 likes

Haha… ik dacht hetzelfde :joy:

2 likes

Great minds think alike :facepunch:

2 likes

Leuk Roy. :ok_hand: Ik deel jouw gevoel en het kunnen genieten van puur het kijken naar horloges…ze hoeven niet per se aan de pols te hangen. Ik heb ook wel eens gedacht aan zo’n glazen stolp. Ziet er top uit. :+1:

Telt dit ook? :wink:

4 likes

Mooi ontwerp zo Roy. Ik vind er niets vreemd aan om zo je horloges te showen en toch nog een beetje van te kunnen genieten. Ala oldtimer in verwarmde garage zo; doen ook een heleboel mensen

Nee David, maak er dan minimaal een oorbel van :sweat_smile:

1 like

:rofl: ah wacht…

10 likes

:joy: In ieder geval creatief :joy:

1 like

:joy::see_no_evil:

1 like

Btw hoe kom je eigenlijk aan die gave houten stands voor de horloges? :ok_hand:

1 like

Love it. Wat een goed idee.

1 like

Die heb ik eens gekocht op eBay bij een Spanjaard :smiley:

2 likes

Aha…erg chique.

1 like

Ik kleine mate herkenbaar.

Ik heb over enkele drank flessen een horloge hangen en in de kast een horloge over een fles champagne .
Vind wel leuk staan zo over de kraag van de flessen.

Veelal gebruik ik hier russen voor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik post te snel want ben niet thuis en kan er dus geen foto bij plaatsen.

Mooi toch, her en der een horloge om te bekijken en te bespreken als er bezoek is.

3 likes

Ik vind de gedachte goed, maar de stolp doet naar mijn idee afbreuk aan weergave/beleving van de horloges. Een mooie standaard lijkt me een goed plan :+1:

1 like

Ik hou de foto tegoed :smiley:

1 like