Horloges als decoratie

Dat vind ik dus vreemd :slight_smile:

Ja.

3 likes

Wat een heerlijk kleedje ligt er voor je haard. Ik zou daar naakt op gaan liggen in de winter. :fire:

Ik heb geen gevoel bij het stolpje, maar er zijn ook HFā€™ers die met een Rolex petje op in een Z4 toupettenauto zitten. Het kan altijd erger dus.

11 likes

Ik stel dat vaak voor aan mijn vriendin om dat te doen. De hond is haar tot nu toe telkens voor :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ik vind dit vreemder dan dat stolpje

4 likes

Zeker niet, iedereen geniet van de hobby op zijn/haar eigen manier. :+1:

Ik/wij dragen onze horloges ook ā€˜s nachts in bed, is dat vreemd? Wat ons betreft dus nietā€¦:blush:

We hebben geen wekker en kunnen dus bij wakker worden zien of we ons nog een keertje omdraaien, eruit stappen of ā€¦ :sweat_smile:

3 likes

Ik doe mijn horloge pas af als ik ga slapen.

En dan gaan ze in of op de bijbehorende doos/kist die staan uitgestald in mijn werkkamer. Uiteraard niet allemaal want we willen het dievengilde het niet te makkelijk makenšŸ˜…

Dus een paar in de kluis en een paar thuis om actief te dragen.

Niets mis mee om dat moois uit te stallen vind ik!

4 likes

Ziet er heel leuk uit! Maar ik heb ze toch echt liever om mijn pols :sweat_smile:

1 like

Leuk idee, mooie standaards.:+1:t2::sunglasses:

1 like

Hartstikke gaaf Roy! :+1::sunglasses: Die sfeer daar bij de haard staat mij wel aan; lekker glas goede Malt Whisky erbijā€¦ ā€˜Cā€™est la belle vie!ā€™ā€¦

Je hebt mij wĆ©l geĆÆnspireerd, want ik ga nu ook een kleine showcase maken met wat vintage, ergens bij de haardā€¦ Dank daarvoor! :wink:

1 like

Ojaā€¦ en jij nog bedankt voor het (weder) ter beschikking stellen van de Oris Fancy lugs nog.
Gezellig koppeltje zo toch ? :smiley:

1 like

Ik stop ze allemaal goed weg.
Het enige horloge dat ik wil zien is die om de pols zit.

2 likes

ā€¦anders worden ze jaloersā€¦:blush:

Nee.

Ik wil gewoon geen ander horloge zien dan wat er
op dat moment om de pols zit.

Misschien wel enigszins dwangmatig, maar zo werkt het voor mij :+1:

1 like

Was een geintje heh :wink::coffee:

1 like

Als je ze nooit draagt, sla je wel een beetje door. Maar dat mag, niets mis mee. Ik snap weer niets van mensen die mooie horloges in zoā€™n xenos-box leggen.

2 likes

Zoā€™n persoon ben ik dus en ik stoor me daar steeds meer aan.
Het voelt alsof ik een dikke Mercedes op de oprit heb staan met vier thuiskomertjes eronder.
Daar moet snel maar verandering in komen.

4 likes

Ik kan niet kiezen.

1 like

Mooi gedaan en gewoon doen wat je leuk vindt! :v:t4:

1 like

Gewoon een horloge erin trekt mij niet zo smaken verschillen. Het idee dat ik er van krijg is hoe het eruit ziet als je verschillende horloge onderdelen erin hangt.

Ik weet niet waarom maar ik ben eerst weer naar boven gegaan om te kijken wat voor kleed er ligt.

2 likes

Ik mis nog een notarislamp en een humidor om het plaatje compleet te maken.

Stijlpunten wat mij betreft.

1 like