Horloges als decoratie

Ik vind het leuk bedacht en er mooi uitzien! :ok_hand:

Wel zou ik het labeltje/touwtje om het bandje eraf halen, nu is het net of heb je ze te koop :wink:

Daarzo!

Ja daar

De rest maak ik morgen foto van.

1 like

Horloge blijft zeker om thuis. Ook op een luie dag thuis doe ik een horloge om en switch ik zelfs gedurende de dag. Dat is de hobby gekte. Ik vind die dome echt super gaaf, waar heb je die gekocht?

1 like

gebruik je die foto ook als het bandje in de blauwe hoek gaat? :joy:

2 likes

Denk dat ik het bandje mag houden…:grin:

1 like

Freakin’ cool idee!!

1 like

Ik doe een horloge om en draag het tot ik van horloge wissel. Sommige doe ik af wanneer ik nat of vies wordt, dat zit 'm met name in de banden.

Ja je slaat door en nee, ik zou dat niet doen. Zeker niet op zo’n kleedje. Niks met Rolex te maken, het is gewoon dat ik 40 jaar te jong ben voor kleden op tafels.

EDIT: Shit. Het is een boek. Die staan bij mij in boekenkasten respectievelijk op de boekenplank.

1 like


Mijne ligt hier ook altijd op de salontafel als ik hem niet draag :rofl::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vind het wel fraai, maar ik zou de stolp weglaten. Alsof ze het zonder hun bubbel niet overleven in de atmosfeer :rofl:

Ik vind het toch tastobjecten, maar zoals altijd is het persoonlijk en doe lekker waar je zelf vrolijk van wordt :muscle:

1 like

Best een leuk idee, als ik ooit een keer een echte gouden Omega krijg, koop ik ook zo’n stolp😁!

3 likes

Tnx… ik heb deze enkele jaren geleden bij een tuincentrum gekocht… of was t Ikea ?
Mijn vriendin vertelde me zojuist Ikea.
Check

Ik heb wel op meer plaatsen boeken ergens onder liggen. Wij hebben wel een vreemde tik misschien :sweat_smile:
Zie hier onder de schemerlamp in de gang bijvoorbeeld:

3 likes

Yup. Taxidermie. :grin:

1 like

Ik vind de meeste mensen in jouw kenniskring maar raar. Waarom zou je hem thuis afdoen?

1 like

Nee precies, heb ik ook altijd als ik mijn jacht net aangemeerd heb en de 5 modellen in hun nakie van de loopplank heb gejaagd…:shushing_face:

1 like

Ja :grin:

Maar zonder gekheid, ik vind het super :+1:

1 like

Leuk idee Roy, hier hoef ik echter niet mee te komen bij de vrouw des huizes want die vindt dat mijn horlogekistje al ‘teveel plaats inneemt en altijd maar in het zicht moet staan’ :sweat_smile:

1 like

Bij mij op kantoor staat een glazen vitrinekast vol horloges. Net zoiets eigenlijk.:joy:

Als lid van HF ben je sowieso al een tikkeltje vreemd.

Alle gekheid op een stokje, leuk gedaan en veel plezier er mee. :ok_hand:

1 like

Ha ha ja ik ook, op zoiets let je toch niet, maar HanDavinci moet daar weer met zn blote op gaan liggen, maar in de winter met of zonder de kachel aan, dat weet je bij hem ook niet

Moet kunnen! Als jij dit mooi vindt en ervan geniet, who cares. Ik staar ook graag ‘s avonds nog naar mijn horloge als ik m nog om heb of op de bankleuning heb liggen.
Hetzelfde met auto’ s als je een mooie auto hebt wil je die ook de hele dag zien toch?!.
Da JA!

8 likes