Horloges als decoratie

Ahh… wat een opluchting, ik ben niet de enige. Mooi Tecco :sweat_smile::+1:

2 likes

Nee joh. Gewoon piepschuim met veren :smiley:

2 likes

Ik vind dit maar vreemd!

2 likes

Hahahaha… Da’s een gateway drug naar het opzetten van beren, bejaarden en kleine kinderen, Henk. Da wittegij ook. :slight_smile:

1 like

Schitterend, is de stolp origineel van Oris… zit te denken hoe ik het thuis ga brengen dat ik de klokken ook zo op het dressoir wil zetten🤔

Tnx :smiley:

Deze is van Ikea :sweat_smile:

Ik heb ze er gewoon neergezet. Toen mevrouw Royke thuis kwam keer ze wel even vreemd en ik hoorde ze stamelen …”serieus Roy…” :joy:
Maar ze staan er nog steeds en volgens mij is het geaccepteerd :sweat_smile:

Haha bedankt, morgen eens vrijwillig voorstellen om naar Ikea te gaan🤣

1 like

Haha… en mevr. Avenger : “huh… normaal wil je nooit mee naar Ikea” :joy:

Zijn het eigenlijk NOS Oris klokken, doosjes zien er zo vers uit?

Goed gezien. Het zijn ongedragen exemplaren uit de jaren ‘50 inderdaad. Er is laatst een hele serie van tevoorschijn gekomen :smiley:

:rofl::smiley::yum::rofl:

1 like

Mooi, Zijn er nog in omloop, heb ze niet in de horlogemarkt voorbij zien komen🙈

1 like

Ik heb hier eens een Pointer in de verkoop gehad. Ik heb de Fancy lugs (de rechter) eens aan @anon34385602HFH verkocht en deze vriendelijke HFer was zo aardig om hem weer aan mij terug te verkopen. :smiley::+1:

1 like

Dit wel ja, maar geen stolp in de huiskamer voor mij. ( gaat me niet lukken bij mijn vrouw)
:crazy_face::grin::rofl:

1 like

Heerlijk, het betere flipperkast werk👍

1 like

Heel herkenbaar, ik heb tevens de afwijking dat ik 100x per dag op mijn horloge kijk, en een paar seconde later weer denk, hoe laat is het eigenlijk😉

1 like

Ptachtig mooi en chique gedaan.

1 like

Ja, je slaat door. Maar ik vind dat Rolex-subutteo-veld ook raar, dus het kan aan mij liggen.

Daar twijfel ik geen moment aan.

1 like

Lachen man!

1 like

Hier zit mijn automaat in als ik hem niet draag als decoratie.
Nog een spot over voor een andere automaat :slight_smile:

3 likes