Horloges dartspelers

Beetje raar onderwerp misschien maar tijdens het zappen kom je nu elke avond darten tegen. En het bling gehalte is vrij hoog.

Sorry iets te vroeg gepost.
Ik vroeg mij af welke horloges de dartspelers dragen? Ze zijn allemaal vrij plat en goud.

barneveld een rolex volgens mij,past niet bij hem het blijft een postbode en ik blijf het een dropl.l vinden,darten is trouwens niet mijn sport,en irritant genoeg komt het steeds vaker op tv.

Niet dat het mijn sport is hoor maar ik vroeg me gewoon af wat voor een soort horloges ze dragen tussen de klompen goud!!!

Waarom zou een Rolex niet bij een postbode passen? Is daar een wet voor dan wat je moet zijn van beroep om zoiets te mogen dragen? :s

ja omdat hij die rolex draagt omdat hij weet dat andere een rolex mooi vinden en niet omdat hij hem zelf zo mooi vind,die barneveld is 1 grote over het paard getilde wannebee.

Wat iemand is kan mij niet zoveel schelen. Het rolex gehalte is onder de topdarters wel erg hoog. Veel Datejust als ik het goed heb.

Mvg Dennis.

goh, altijd fijn, zo’n genuanceerde mening…

gr

klaas-w

bierdrinkende pijltjesgooiers die op een voetstuk zijn geplaatst.

Het is jammer dat sommige mensen voor een Rolex kiezen omdat het een Rolex is, ik vind dat enerzijds wel terecht want Rolex is een topmerk, en aan de andere kant fantasieloos. Voordat ik een merk koop verdiep ik me eerst in de techniek en de historie enz. van het merk , soms heeft een merk mooie horloges maar “voel” ik er niets bij, dan respecteer ik het merk, maar koop ik het niet. heeft ook niks met de prijs te maken: er zijn horloges van een paar honderd euro die ik geweldig vind, maar ook van meer dan 100.000 euro die van mn leven niet zou willen dragen. Iedereen heeft het recht te dragen wat hij wil, alleen indien meer mensen een merk kopen ,treedt er inderdaad een verandering van het merkimago op. Je kunt je hierdoor laten laten bij de aankoop van een (ander) merk.
Laten we het er maar op houden dat ook dartspelers smaak hebben.

Omgekeerd ook : er zijn mensen die door fraude een hoop geld hebben en in een mooi pak lopen, waarom zouden zij wel recht hebben op een Rolex ?
Barney heeft hem wél eerlijk verdiend !

Trouwens, zo duur is een Datejust toch niet ?
Barney heeft die Rolex niet gekocht in de hoedanigheid van postbode, maar van dartspeler, toch aannemelijker dan, dat ie er een heeft…

mvg,

Misschien vindt Barney Rolexen wel helemaal het einde, lijkt me sterkt maar het zou altijd kunnen, je kunt niet automatisch al zeggen dat ie er een koopt om stoer te doen bij zn dartvriendjes.

dank Jaap
(je was me voor).

Met dat ik dit onderwerp poste had ik een klein idee wat de reactie zouden worden maar dat geeft niet.
Wat zijn de gemiddelde prijzen van zo’n klok ongeveer?

nou ik heb zijn vrouw meegemaakt en dat is miss kapzones,die doet een partij uit de hoogte,denkt geloof ik dat ze de koningin zelf is,ach ja dalijk ga ik nog mensen kwaad maken dus ik ga maar weer fijn meelezen.

Voor zover ik het weet draagt van Barneveld een submariner.

Mvg Dennis.

ik heb het commetaar een beetje gevolgt en er komt uit of iemand wel of geen rolex persoon is en ofdat barney het wel of niet mooi vind.

ik ben er inmiddels al wel achter dat 95% v/d mensen (niet horloge liefhebbers) maar 10% v/d merken kent, en rolex kent bijna ierdereen wel , dus als je als leek een “duur” klokkie koopt dan wordt dat in principe vaak een rolex.

laten we hopen dat jelle klaasen wint, dan hebben we weer 1 probleem minder.

ik ben echt niet tegen barney , ik vind alleen dat staan met z’n armen wijd na een gewonnen partij echt te ver gaan.

Je kunt je aan de andere kant ook afvragen wat er van merken als Rolex zou zijn geworden als het alleen door mensen zou worden gekocht die echt geintreseerd zijn in de techniek.

Jelle heeft wel een iets bescheidener horloge, wat voor een Watch zou dit zijn?
Pulsar ofzo, als hij de finale wint wordt het vast iets moois, een flinke Zlatoust, gooit wel lekker :slight_smile:

volgens mij draagt jelle die nieuwe seiko van de tv-reclame.