Horloges dartspelers

Volgens mij is die nieuwe seiko een stukje kleiner. Het is wel een flinke klok die hij om heeft maar kan niet goed zien welke het is.

Mvg Dennis.

Ja dat van Barney met die armen als ie wint vind ik ook wel ver gaan als je na gaat dat het gewoon darten is.

Barney is ook niet mijn favoriet,Jelle Klaasen oogt niet als een darter, dus misschien komt het nog goed!! Overigens is Barney wel MILLIONAIR (in euro,s) en kan hij een Rolex best wel omdoen.

ik vind het jammer van rolex , dat het een te voor de hand liggend merk is, als je geld hebt koop je een rolex

Het is inderdaad een beetje merk waar snel naar “gegrepen” wordt, terwijl een
IWV Portuges 18kt rosegoud toch ook een mooie “vervanger” is.

Dat is een beetje het probleem.
Mensen hebben veel geld, maar geen verstand van/ passie voor horloges. Wat koop je dan als je een duur horloge wil?
Juist, een rolex.
Terwijl een IWC veel mooier is dan een Rolex Date-Just. Vind ik.

om je vingers bij af te likken toch?

Exacto , dat zeg ik hierboven al, fantasieloos gewoon…
Ze nemen niet eens de moeite om even het watch jaarboek open te slaan en een mooi/interessant horloge te kiezen, nee, het moet per se een Rolex zijn.

Raar eigenlijk als je geld hebt kun je kiezen, dat is toch een leuke bezigheid ?

Vroeg laatst aan een andere Rolexdrager : weet je wat er in die kast zit ?
zegt ie :" het uurwerk " ! Kijk dat bedoel ik, nu …

3135 , tikgetal, ankerrad, rotor, veer,COSC enz, nooit van gehoord…

Maar ja, misschien wel een compliment voor Rolex. Ik blijf ondanks alles toch nog liefhebber van het merk. Andere merken worden er voor mij niet extra interessant door.

groet,

Jullie als horlogeliefhebbers vinden de keuze voor een rolex erg voor de hand liggend, maar als je niet beter weet kan je er toch ook niets aan doen. Hetzelfde met auto’s , heb je een beetje geld koopt iemand die geen passie voor auto’s heeft al snel een porsche. terwijl je voor porschegeld ook een tvr, weisman, amv8, maserati of een corvette hebt. Je moet het denk ik van de kant van de non-horlogeliefhebber bekijken.

Mooi gesproken Dominic. :smiley: Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Niet iedereen doet het, maar voor dat ik iets koop verdiep ik me even in het product, op die manier onstaan er al snel keuzes en komen er andere merken opdagen.

Voor iemand met serieus geld is een Datejust misschien niet zó interessant dat er ook een onderzoekje naar de techniek enz wordt gedaan, die kopen het bij wijze van spreken alsof het een pak melk is.
Ja, in vergelijking met de duurdere zeer gecompliceerde horloges met tourbillon is een Rolex ook een eenvoudig klokje.
Misschien worden liefhebbers wel voor “gek” uitgemaakt door rijke lui, haha?
Dat je zó geinteresseerd kunt zijn in een klokkie van 6000 euro !?
Iemand met een Rolls- Royce kijkt toch ook niet onder de motorkap ?

Iedereen moet het maar zelf weten, toch ?

idd als mensen niet beter weten… blijft hooguit toch een beetje fantasieloos,

Scherpte hebben ze in ieder geval wel als het om pijltjes gooien gaat !

groet,

Jelle Klaasen is koning!:smiley:

precies , je bent me voor ivm visite
en we er is meer een probleem minder.

Wat een rare voorbeelden en standpunten worden er hier genomen.

Een Rolex kiezen is saai?

Als je geld hebt voor een porsche moet je zeker geen Porsche kopen want ook dat is saai?

Hebben jullie wel eens gehoord van verschil in smaak?

Ik ben geen met goud behangen patser die bulkt van het geld, maar mocht ik de loterij winnen rij ik morgen rond in een Porsche 911 GT3 met een Submariner met groene bezel om mijn pols.

En mij betichten van gebrek aan kennis zou helemaal dom zijn, mijn grootste passie is auto’s(mijn favoriete merk is porsche) en horloges hebben sinds een jaar of 3 ook mijn interesse. Ik weet wat er te koop is en dit zou mijn keuze zijn!

Als ik oooit nog eens een euro of wat win dan zou als auto een Maybach of een S60 of S70 de oprit mogen sieren.

Als horloge een Patek

Ik begrijp het vergelijk rolex en porsche niet zo goed. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik denk dat er voorbij gegaan word aan de geschiedenis van beide.

Mvg Dennis.

als ik veel geld win ga ik dames klokkies sparen , de dames komen dan vanzelf wel

:smiley:

(laat mijn vrouw dit maar niet horen)

Wat kan het leven toch mooi zijn :smiley:

Ruud

Al 42 berichten en slechts één horloge herkend :S

Ruud