Horloges en darts

Dit is mijn andere passie. Leuk ook om te zien dat hoe succesvoller bepaalde pro’s worden hoe duurder hun horloges worden. Michael van Gerwen speelt de laatste tijd vaak met zijn rolex deep sea. Post in dit topic je foto’s met een dart thema.

7 likes

Leuk! Ik dart inmiddels ook alweer 18 jaar bij de DBMN. Zal eens kijken of ik een plaatje kan schieten van een 9-darter…:wink:
Ooit wel een 10-darter gegooid overigens😃.

Ik wel eens een 20-darter. Maar dat niveau heb ik helaas niet kunnen vasthouden…

4 likes

Lol, als gemiddelde zou dat idd prima zijn

Overigens benieuwd wat de toppers zoal dragen…enig idee.
MvG zou wel een wat luxer geval dan een Rolex kunnen kopen trouwens…:wink:

Hij heeft ook een hublot big bang en een breitling chronomat dacht ik. Co stompe had een rolex pepsi gmt maar die heeft ie moeten verkopen.:laughing:

Haha, tsja de sponsor was het ook zat denk ik.
O die Chronomat is die witte denk ik? Dacht al zoiets.

Geweldig topic, en het gaat maar door …:slight_smile:
Denk nog na over de volgende mogelijkheden: horloges en verticuteren, horloges en roestbestrijding, champignon teelt en horloges, horloges en waterfietsen, pannenkoeken bakken met welk horloge, horloge en hemelvaart, en zo kan ik nog wel even doorgaan…

3 likes

Tja ieder zijn ding. Dit topic heeft nog enig draagvlak maar cactussen?

1 like

Je vergeet denkbeeldige horloges en prietpraat😜

1 like

20? En ik maar proberen met 3 pijlen te gooien… :innocent:

1 like

Die van mij hangt naast de eettafel. Zo kan ik gooien en drinken te gelijk. Dat is waar darten ooit om is begonnen. Oja, ik bak er geen reet van, maar darten met visite is altijd gezellig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gaaf! Zou ik ook wel willen aan de muur in de huiskamer maar de baas gaat daar niet mee akkoord…

2 likes

Is dat omdat de “baas” bang is voor je werpkunsten , en evenzo ook voor de muur? :grin:

Het volgende topic wordt ‘horloges en groente’ gok ik.

1 like

Sommige onderwerpen hoeven van mij ook niet. Ik vind de link die OP hier legt plausibel, en de link met zonnebrillen zie ik ook nog wel.

Laten we het daar maar op houden :smile:

1 like

Zou nog wel een topic willen met horloges en placenta’s ofzo.

Horloges en kokommertijd misschien?