Horloge's gestolen bij inbraak in mijn woning

Heel veel sterkte

1 like

Goed idee om ook je auto sleutel in een Faraday box of zak te doen als je thuis bent / ligt te slapen. Ik zie heel vaak dat ze een soort antenne versterker gebruiken om veel al duurdere autos te stelen.

1 like

Triest!

1 like

Schoften!! Heel veel sterkte.

1 like

Wat naar zeg! Al die (emotionele) schade ook… heel veel sterkte !!

1 like

Zonde hoor. Had je het idee dat ze gericht gezocht hebben?

1 like

klotezooi, succes met de nasleep…

1 like

Dat is zuur!:confused:
Sterkte komende tijd!:pray:t3:

1 like

Jeetje wat naar. Sterkte.

1 like

Bedankt voor alle reacties! Gedeelde smart…

Ze hebben een lege Rolex box gevonden (het horloge ligt in een externe kluis) en vermoedelijk hebben ze daarom overal naar het horloge gezocht. Daarbij zijn ze grondig tewerk gegaan en hebben ze bijvoorbeeld de afdekplaatjes voor electra van de muren gesloopt en mijn vriesvak leeggemaakt.

Normaal gesproken zou mijn hond thuis zijn, en die laat niemand ongestraft binnenkomen. Maar omdat mijn andere hond verleden maand is overleden is zij een beetje van streek en blaft ze veel als ze s’avonds alleen is, wat mijn buren (terecht) vervelend vinden. Ik probeer haar langzaam te laten wennen aan het alleen thuis zijn.

3 likes

Sterkte William.

1 like

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie!!
Sterkte gewenst!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Echt erg man , hopelijk komt het nog goed :crossed_fingers:

1 like

Balen zeg … sterkte , erg vervelend :roll_eyes:

1 like

Diep triest nieuws weer, veel sterkte, dat die klootzakken is gewoon gaan werken, i.p.v. aan andermans spullen te zitten.

1 like

Pfff, wat enorm klo… voor je.
Hopelijk komt er nog iets terug en succes met de afwikkeling.

1 like

Sterkte, hopelijk krijg jij je spullen terug. Wat een tuig :-1:

1 like

Wat een kutzooi! Hopen op het beste!

1 like

Sterkte, heel vervelend. Ik hoop dat je nog iets terug weet te krijgen.

1 like

Ik kan hier over meepraten. Ook bij mij ingebroken maar moet wel zeggen dat er overal in huis redelijk prijzige horloges lagen wat niet zo snugger was. Op de salontafel, in de keuken, bij mijn computer enz enz. Gelukkig van geleerd en dat voelt voor mij een stuk beter.
Zie nu ineens dat er weer een paar voor het grijpen liggen eb dus bedankt voor de wake up call.

1 like