Horloge's gestolen bij inbraak in mijn woning

Sterkte! Wat ontzettend ruk zeg.

1 like

Een klein beetje off topic, maar wat betreft de onderscheidingen van je vader; als dat militaire decoraties zijn, kan je ze opnieuw aanvragen bij Defensie volgens mij. Dan heb je niet zijn decoraties, maar wel vergelijkbare. Soort schrale troost.

2 likes

Tsja - verschrikkelijk.:disappointed_relieved:

1 like

Gvd. Spullen zijn maar spullen maar het feit dat ‘ze’ in jouw huis zijn geweest en niet stil staan bij de schade emotioneel en materieel, nog even los van al het gezeik daarna, is zo kloten.
Ik hoop dat je de positieve herinneringen van de ontvreemde zaken kunt blijven koesteren én natuurlijk dat dat geteisem gepakt wordt.

1 like

Ja dat is flink balen. Sterkte.

1 like

Daar heb ik ook aan gedacht en misschien doe ik dat ook wel. Sommige zijn waarschijnlijk nog wel te vervangen zoals het ereteken voor orde en vrede met 4 gespen. Maar er zaten ook onderscheidingen bij voor actie in Korea, uitgegeven door de Zuid-Koreaanse regering en door de Verenigde Naties.

Maar ik denk dat ik het verlies gewoon maar accepteer, mijn vader gaf zelf helemaal niks om die dingen en lagen ergens in een lade. Ik heb ze gevonden na zijn overlijden.

1 like

Wat vervelend… sterkte ermee

1 like

Je vader was Korea-ganger, heftige en grotendeels vergeten missie. Ik denk dat ook die Koreaanse medailles wel vallen te krijgen. Juist die want de regering doet veel voor veteranen. Maar snap ook goed als je t erbij laat.

1 like

Heftig. Balen. Heel veel sterkte

1 like

Wat kut zeg. Bende niksnutten zijn het. Niet eens man genoeg zijn om te werken voor de boterham :confounded:. Veel sterke man, moet een vreselijk gevoel zijn.

1 like

Nare ervaring. Sterkte!

1 like

Been there. Het is op dat moment bijna onmogelijk om het te bevatten. Leef oprecht met je mee.

2 likes

Sterkte met de afhandeling ! Goed idee de hond te trainen alleen thuis te zijn …voor de beeldvorming wel belangrijk dat eraltijd een hond thuis is .

1 like

Daar had ik gek genoeg de minste moeite mee. En heb toch al 2x een inbraak gehad, in verschillende woningen. De eerste keer was ik bijna blij met hoe ze te werk waren gegaan - buiten mijn slot was er niks stuk, en er leek niks weg. Er was ook verder geen schade.

Tot ik mijn paspoort nergens meer kon vinden… :confused: …echte pro’s. :roll_eyes:

2 likes

Dat is flink K! Erg zonde dat je die erfstukken kwijt bent. Lijkt me zo’n vervelend gevoel dat vreemden door al je spullen zijn gegaan. Sterkte met de afhandeling.

1 like

Veel sterkte gewenst met deze ellendige situatie. :four_leaf_clover:

1 like

Wij laten boven te slapen. Beneden de hele boel leeg gehaald, inclusief het speelgoed van de kinderen. Vond ik nog erger dan de horloges die ze hadden buitgemaakt. Ik vond de gedachte dat ze binnen waren geweest zelf het vervelendste; heb er lang last van gehad.
Ik hoop dat TS er snel overheen komt :four_leaf_clover:.

1 like

Sterkte, als je het meemaakt veranderd het je. Van betere beveiliging tot honden en passend voor dit forum een Glock, sorry kon het niet laten.

2 likes

Heel erg k*t… sterkte! En veel moed gewenst voor de verdere afwikkeling. Ik hoop mee.
Net als enkele anderen is dit ook een wake-up call voor mij om hier toch wat beter over na te denken, ingang effectief vandaag.

1 like

Wat een kutzooi. Veel sterkte. Die spullen van je pa zijn by far het belangrijkste ja. Dat is zo harteloos. Die gasten wéten dat dit soort dingen persoonlijke betekenis hebben die veel dieper gaat dan contanten. Of een ipad oid. Toch pakken ze het mee.
Ik had ook iets vorige week: onze schoonmakers die al 3 jaar bij ons komen betrapt op diefstal (ik had al een vermoeden en toen een ‘val’ gezet) en op staande voet ontslagen. Ongelofelijk echt. Kochten kadootjes op de bdays van de kids enz. Het gevoel dat mensen zo dichtbij komen en van je stelen. Maarja. Achter je laten, en door gaan,

3 likes