Horloge's gestolen bij inbraak in mijn woning

Pfff klote zeg. Sterkte met de afhandeling!

1 like

Veel succes met de verwerking en afhandeling van alles. Ook hier kan ik jammer genoeg uit ervaring meespreken dat het vies klote is en blijft, zelfs na bijna 8 jaar…

2 likes

Klootzakken!
Sterkte…

2 likes

Lijkt me een verschikkelijk nare ervaring. Veel succes en sterkte met de afhandeling

1 like

Wat naar voor jullie. Het idee alleen al dat vreemden in je privé rondstruinen. Sterkte!

1 like

Sterkte, vervelende situatie vooral gezien de spulletje met emotionele waarde.

Tsja, wel een goede om eens over na te denken. Ik ga de lege horlogedozen idd ook maar eens ergens beter wegstoppen als ik dit zo lees.

3 likes

Sterkte met de afhandeling. Kijk goed wat er weg is later ontdek je nog steeds dingen.

1 like

Heel erg, altijd :muscle:t3::muscle:t3:!!

1 like

Inderdaad! Het is niet anders. Mijn leven verandert niet omdat er een paar spullen gestolen zijn.

1 like

Waarde in geld is een ding maar sentimentele waarde krijg je nooit meer terug…
En je veilige plek thuis voelt ineens heel anders…

Heel veel sterkte met de situatie!

1 like

Echt enorm vervelend. Het zijn niet alleen de spullen maar ook dat iemand in jouw veilige “zone” is geweest. En dat ze helaas vaak terugkomen nadat er nieuwe spullen aangeschaft zijn. Er worden bij mij op het werk ook regelmatig spullen meegenomen. Absoluut dieptepunt waren de afgeschroefde haakjes op het toilet.

1 like

Vreselijk naar om dit mee te moeten maken.
Ik kan hier geen “like” op geven :cry:
Heel veel sterkte William :muscle:.

1 like

Wow… dat is wel serieus…de afdekplaatjes van de elektra af te halen om te kijken wat daar in zit. Dat zou toch insinueren dat ze gericht opzoek zijn geweest naar iets, iets wat in een inbouwdoosje past, want daar past natuurlijk niet heel veel in…

Lijkt mij meer een verstop plek voor drugsdealers uit een film die daar hun stash stoppen of rollen met cash geld.

anyway… je krijg je spullen er niet meer terug en je gevoel van veiligheid ook niet.
heel veel sterkte!!

1 like

Ik woon in een gerenoveerde kostschool uit 1878 met muren van een halve meter dik. Ik denk dat ze bij de renovatie nieuwe bedrading hebben getrokken door de muren en er zitten verschillende afdekplaatjes op de muren waar ze waarschijnlijk ruimte gemaakt hebben om de bedrading te laten passeren. Er zit best wel veel ruimte om iets te verbergen achter deze plaatjes.