Horloges in de Tour

Zie dus Alaphilipe en Poels. Just saying

Iemand een idee wat Robben om heeft bij de avondetappe?

Ik zit er ook naar te kijken. Grote witte klok. Zal toch ook geen RM zijn?

Hoezo niet?

Ik heb mijn sub met plezier gedragen tijdens marathons. wel naast mijn Garmin. maar was super functioneel om mijn energie intake te timen.

Lijkt mij een wat ronder model.

Ik dacht een octagonale bezel gezien te hebben. Audemars Piguet concent?

Edit: Hij is voetballer, dan zal het wel een hublot zijn.

1 like

Ik had een bescheiden buikje, heb een tweedehands carbon racefiets van Trek gekocht voor 300 euro en ben nu 19 kilo lichter en best heel fit. Een lichte fiets is nou eenmaal gewoon fijner om een beetje vaart te maken of de bult op te komen. Verder draag ik geen stom pakje van een wielerploeg of de lokale club die denkt dat ze standaard meerijden in de TdF. Dus graag niet iedereen over één kam scheren.

1 like

Ik denk dat Robben een hublot draagt, volgens mij heeft zijn vorige cluppie Bayern München daar een sponsordeal mee.

Deze?

Sorry, ik was te laat, had de post van Colnago niet gezien. By the way: die maken mooie fietsen

Toch even een kleine nabrander:

Een foto als deze vind ik echt super onrealistisch. Het betreft Daniela Ryf; professioneel triatleet. De foto (en het bijschrift) op FB suggereert dat ze aan het hardlopen is. Nu weet ik dat triatleten niet worden ‘uitgelezen’ zoals profwielrenners dat bijvoorbeeld worden. Ze zijn dus afhankelijk van de data op bijvoorbeeld hun Garmin of Polar. No way dat ze gaat hardlopen met een Breitling om…

Invicta S1

1 like

omdat een nieuw topic wat overdone is maar in dit topic

Was gisteren wel grappig om te zien.
Alaphilippe volgt zichzelf op als Wereldkampioen op de weg.
Na afloop zijn zowel Alaphilippe als zijn ega duidelijk in beeld met een RM om de pols.
En bij de huldigings ceremonie krijgt de wereldkampioen [met RM aan de linkerpols] als ‘beloning’ een horloge van een van de hoofdsponsors van de WK [Tissot] welke hij uiteraard dankbaar aanvaard.

1 like