Horloges in het Zwembad?

Het valt mij op terwijl ik in een luxe resort verblijf in het mooie land P. dat ik bijna de enige ben die een horloge draagt bij het zwembad. Vrijwel alle heren laten zich met ontblote polsen in het water zakken. Waar ik blij ben mijn 300m duiker eens goed de sporen te geven in het buitenbad zie ik vrijwel niemand anders dit doen. Bij het drukbevolkte buitenbad met ligstoelen heb ik in een week slechts één huisvader gezien die met een Citizen Eco-Drive ging zwemmen, verder niemand. Waterdichte horloges zijn overal te koop voor niet teveel geld dus hoe kan dit? Zou ik maf zijn om plezier te hebben van het zwemmen met een duikhorloge om?

17 likes

Heb mijn duikboot altijd om, waar dan ook.

Denk dat veel mensen hun (kostbare) horloge uit angst thuis laten.

20 likes

Geen idee, maar ben eigenlijk nooit te vinden in dergelijke luxe resorts.
Onlangs een paar dagen weg geweest en meerdere mensen die vrolijk gingen in zee gingen zwemmen met hun horloge om.

5 likes

Ik zou als flamboyante playboy niet met een witte nerdplek op mijn pols willen lopen terwijl mijn overige huid gebronsd is door de mediterraanse koperen ploert. Maar dat ben ik.

13 likes

Ik ontregel al emotioneel als mijn horloges in de buurt van een glas met drinken komen. Alleen al om die reden drink ik @Handavinci en @HorlogeOpa er waarschijnlijk uit. :beer:

4 likes

Daar zijn ze tenslotte voor gemaakt :blush:

2 likes

Ik vind het nog steeds iets magisch hebben, dat je met een horloge het water in gaat.

Had op vakantie deze rakker mee en het voelde net als vroeger, toen je voor het eerst een waterdicht klokje kreeg en er mee ging zwemmen.

Noem het een afwijking, maar wel een gezonde!

En inderdaad voor de rest vrij weinig mensen met hun klokje om.

8 likes

Wie draagt er nog een gewone horloge dezer dagen? Alleen echte horlogeliefhebbers! De rest zit aan de smartphone en eventueel ook nog smartwatch.

Ik niet. Ik voel me juist (te) bloot zonder een horloge. Dus, als ik ga zwemmen, heb ik altijd minimaal een 50m WR horloge om.

5 likes

Gebronsd is met een d. Ik ben een eikel op dit gebied. Sorry.
Bb

6 likes

Lekker dragen in het zwembad zijn ze voor gemaakt. Wel ff opletten met chloorwater en zoutwater schijnt niet geweldig te zijn voor de pakkingen.

Gewoon na het zwemmen even mee onder de douche en goed afspoelen met kraanwater :+1:

2 likes

Blup😎

28 likes

Pas je op dat je niet te diep gaat… :wink:

1 like

Draai die kroon even helemaal dicht wil je?

3 likes

Je lijkt mijn ex wel.

18 likes

Yep, altijd een horloge om bij het zwemmen. Lig eigenlijk nooit in een zwembad, altijd in de zee, maar ja : gewoon dragen.

2 likes

Greets vanuit Panama

Met de Squale 1521 om de pols :ok_hand:t2::blue_heart:

15 likes

Nergens voor nodig, u heeft tenslotte gelijk.

Dit is ook nergens voor nodig. We weten dat u Bert Bakker bent.

2 likes

Waar dan bluffer? :sunglasses:

1 like

Deze ging ook mee in het zwembad

4 likes