Horloges in het Zwembad?

Ander zwembad zelfde trip :grin:

12 likes

Ik ben ontregeld als mijn horloge te ver van een glas met hoogstaande drank verwijderd is. :joy::clinking_glasses::champagne::wine_glass:en over horloges in het water maak ik mij geen zorgen. Hier hang ik net boven de biertap op een meter of 10.

16 likes

Ik zie je vrouw denken op de achtergrond…
Maakt ie Verdomme nou alweer een foto van ze horloge…

:laughing:

8 likes

Ik geef toe dat ik mijn vintage duikuurwerken thuis laat als ik ga zwemmen, en als ik ga duiken, dan doe ik een digitale duikcomputer om, en soms als backup een 2e digitale duikcomputer.

Uit nostalgie doe ik nog wel eens een Citizen of een Seiko om naast de Suunto :joy::ok_hand:

1 like

Niet iedereen heeft de dwangmatige neiging om een horloge te dragen op vakantie cq in het zwembad. Wij wel :joy::ok_hand:

2 likes

Verwar je nu het dragen van een horloge met drinken van alcohol? :wink:

Euhm nee, niets dwangmatigs maar iets wat ik al decennia doe, gewoon altijd mijn horloge dragen.
Voor ik hier rond ging hangen had ik altijd gewoon jaren hetzelfde horloge, dressers en chrono’s zijn nooit af gegaan voor water.

! horloge in de hele week lijkt me geen maatstaf maar dat er minder horloges worden gedragen is zeker. Naar mijn idee zijn het ook de liefhebbers die moeilijk doen over water en hun horloge. En andersom is de leek zich waarschijnlijk niet eens bewust over waterdichtheid en stapt zo het water in.

Blijkbaar is het resort zo luxe dat een horloge er niet van af kon?

1 like

Steevast!!

Poolside met een ex bij Sheraton te Tel Aviv (trivium: het eerste Sheraton buiten de VS)

4 likes

Mag het ook zo? :joy::joy:

21 likes

ex heeft een flinke toeter op dr buik :joy:

9 likes

Dat is wel een beetje Fat shaming he Opa :face_with_raised_eyebrow:

Denk overigens dat de desbetreffende vrouw gewoon zwanger is.

1 like

Ik concentreer mij graag op het horloge.:joy:

2 likes

Nee dat viel wel mee. Ik heb een hele middag naast een gescheiden moedertje gelegen die het niet breed had. Althans dat maakte ik op uit het eindeloze gesmeek van haar 3 kinderen om een ijsje.

1 like

Hahaha correct :laughing:

1 like

Krijg bij het zwembad wel te horen van geschrokken omstanders dat ik m’n horloge nog om heb :joy:

4 likes

zit nooit op resorts … brrrr… maar neem op vakantie altijd een of twee alles-bestendige horloges mee. Tegenwoordig duikers op staal, en vroeger nam ik ook nog wel eens een ‘dresser-achtige’ mee voor als we uit gingen eten. Maar ben lui geworden, de duikers moeten maar volstaan :slight_smile:

1 like

Nee hoor totaal niet. Ik zwem met van alles en nog wat. Bij mij is de verzekerde waarde eerder een issue dan de waterdichtheid van duikers die tot 300/500/1200 meter dicht zijn.
Horloges die in mijn inzicht niet zomaar van de pols kunnen floepen door zwakheden in het ontwerp gaan wat mij betreft te water. Net terug van een “haatcruise” Middellandse zee en onderstaande gewoon gedragen met alles wat langs kwam.

7 likes

Ik draag vaak liever wat ik bij me heb, dan dat ik eea in de tent/appartement/ hotel laat liggen…

1 like

Ah joh… Een omega overleefde zelfs James Bond :sweat_smile: dus die kunnen alles

1 like

Altijd mijn Breitling Superocean mee het water in👍🏻
Foto is aan het zwembad gemaakt💦.

4 likes