Horloges in het Zwembad?

That’s where they belong!

13 likes

Seiko hoort op de zeebodem? :roll_eyes: Ligt eraan waar je je op de planeet bevindt lijkt me…

Of gewoon in het aquarium van de dierenwinkel :+1:

16 likes

Altijd een horloge om in het zwembad / zee ,alleen vorig jaar de pushpins door moeten knippen van mijn 1521 na 2 weken Griekenland waren deze toch vastgeroest ondanks dat ik na het zwemmen in de zee wel afspoel . Maar niet op ieder strand had je een douche
Hier zie je de roest zitten ,dus veerde echt niet meer in

Had het horloge gelukkig op een Nato dus kon makkelijk de pins dorrknippen.

2 likes

Ik wil op vakantie de tijd graag vergeten, dus vaak geen horloge om… geniet je juist weer als je thuis hem wel weer om doet :wink:

Dit voorjaar nog in de Noordzee met een een Invicta duikert van 100 euro, horloge kan daar heel goed tegen, en wordt vervolgens bij S&C te Haarlem aangezien voor een niet nader te noemen horloge merk, eerste letter een R :tongue:

3 likes

SeikoDuiker-Voetbalvis-kader700-2_zpsfbcd4fd6

10 likes

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

1 like

4 likes

2 likes

Ik draag op vakantie vrijwel nonstop mijn duiker, behalve tijdens slapen. Zee, zwembad etc heb ik hem standaard om :grin:

5 likes

Altijd een duiker mee (op vakantie) en daarmee zo vaak mogelijk het water in, voorkeur ligt wel bij zeewater.

6 likes

Lekker mee zwemmen! Heb een duiker en die gaat altijd mee het zwembad in

Hier óók fijn zwemmen met de duikert! :sunglasses:

6 likes

Hier zie ik ook maar 2 mensen met horloges om zwemmen, zijn eigenlijk alleen maar G-shocks. Nu is ons complex niet zo groot maar toch. (31 appartementen) en ikzelf dan. Misschien willen degene die er niet mee zwemmen geen horloge afdruk om hun pols als ze verbruinen😜

1 like

Haha, komt wel meer voor. Kijken ze dan nogal vreemd als ze opmerking krijgen dat het maar rommelhorloge is als die niet waterdicht is.
Wat me dan opvalt is dat je dan regelmatig dezelfde personen later in de bar of restaurant ziet met een duiker om de pols…

1 like

Het hoeft niet perse een duiker te zijn om er mee te zwemmen

8 likes

Altijd een horloge om maar minimaal 100m WR. Het viel mij ook op, veel kale polsen. Maar wel weer iemand die zijn telefoon in een zakje om zijn nek had.

1 like

Ik ga stiekem ook niet met mijn superocean de zee of zwembad in haha ik vertrouw een gshock wat dat betreft meer !! Daarvan weet je zeker dat je er alles mee kan. En minder erg als die volloopt :wink:

1 like

ik denk dat de meeste mensen een horloge dragen zien als een sieraad / werkgerelateerd. En als je op vakantie bent wil je niet met de tijd bezig zijn. Ik denk dat dit de voornaamste reden is dat je dit weinig ziet.

2 likes