Ik vind een gshock ook tof om te dragen wetende dat je dan altijd goed zit. Kwaliteit is bizar als je een stoot maakt het ook niet uit
Wat voor bruin leren bandje gebruik je hier ?
De originele van Squale zelf.
Zijn die ook los te koop ?
Ik denk het wel, deze zat er standaard bij destijds.
Potjandorie, mooi man!
Held
Ik ga ook altijd met duikhorloge het zwembad of de zee in. De reden dat ik daar geen foto’s van heb is dat ik mijn telefoon dan wel weer bij water uit de buurt houd!
Ik heb m’n Breitlings eigenlijk altijd om in het zwembad, de zee en op de boot op de rivier/zee. Bijna infantiel m.i. maar oh zo leuk. Puur omdat ik het een mooi gezicht vind om het allemaal “in actie” te zien tijdens de wat meer stoerdere activiteiten. Ik heb het gevoel dat ik er dan nog meer van geniet dan alleen tijdens het dagelijkse zogenaamde deskdiven. Ik beleef de hobby voor mijzelf dan wat intenser.
Ben je al eens buiten die 100 m2 geweest?
Ja vanochtend twee uur suppen
We zitten hier 5 dagen op een eiland en overmorgen gaan we weer de jungle in. Beetje afwisselen van de activiteiten
Lekker man!
In de meeste zwembaden hangt er wel een klok aan de muur, dus persoonlijk zie ik het nut van het dragen van een horloge niet echt in.
tijd is overal beschikbaar, dan hoef je eigenlijk dus nooit een horloge te dragen.
Uhm…?!?