Goedenavond!
Ik durf het ook wel aan⦠Ik neem tot tegenstelling tot velen hier slechts 1 horloge mee op vakantie, maar dan moet ie wel gewoon met alles mee doen! En deze ging ook om bij het avondeten, al moet ik zeggen dat het geen cocktail event was. Zelfs in de Mandarin Oriental lopen genoeg mensen rond in hun korte broek bij het dinerā¦
Ik heb speciaal een SKX009 gekocht omdat ik vorig jaar mijn Seiko 5 niet in het water vertrouwde. In het zwembad wil ik de tijd nog wel eens vergeten, maar bij het kayakken is een horloge toch handig.
En wat die witte nerdplek betreft: hoe herken je anders een horlogeliefhebber in de sauna?
En wie ziet die plek als je altijd een horloge draagt!
Gewoon omdat het kan!
Whoww mooi
Ben zoān beetje vergroeid met horloges, dus ook in het zwembad heb ik er een om. Zou me naakt voelen zonder klokje!
Klopt ik laat mijn sub ook thuis op vakantie. Neem de Seiko skx 009 met lumpyband mee voor onze trip naar het zwarte woud. Of de skx 007 of alle tweeā¦of de casio G shock of , ook nog een mogelijkheid de Seiko sumo hmmm keuze stressssss⦠Maar de Rolly gaat in standje rustā¦
Ik beken. Vandaag ben ik de zee ingelopen en hield heel lullig mijn horloge uit het zilte nat, totdat het water me aan de lippen stond en ik met een arm omhoog nogal opviel. Er werd weliswaar teruggezwaaid door een aantrekkelijk dame, die vreselijk moest lachen toen ik haar eenmaal op het strand de reden van mijn opvallende gedrag verklaarde. Zij droeg haar Casio gewoon in zee.
Haha nu ben ik wel benieuwd wat je om had?