Horloges in Londen?

In elk geval veel plezier Anthony. Londen is een fantastische stad. Ben benieuwd naar jouw horloge ervaringen aldaar

1 like

Dank!

Klinkt goed :yum:

Ik zal zeker wat foto’s posten!

2 likes

@BurlingtonArcade

Rolex?
Anyone?

9 likes

12 likes

Ha, leuk dat je erheen gegaan bent!

1 like

Flinke prijzen maar enorme collecties. En gewoon alles te koop. Mijn favorieten van vandaag:

7 likes

Sommige horloges zijn zo oud, die lopen jaren achter :grin:

1 like

Watches of Switzerland op Regent St. is ook leuk om te kijken.

1 like

Soms kun je ook bij tikki maxx leuke horloges vinden in de vitrines. Het zal dan gaan om tissot, certina etc. Voor mooie prijsjes. Mocht je er langskomen zou ik graag een foto willen zien zodat ik weet wat er nu weer ligt.

1 like

Bij 2 geweest. Bij 1 een Timex gezien, rest alleen maar plakmerken. Geen foto waard tot nu toe.

Oké, dank voor je reactie. Mocht er wel wat liggen hoor ik het graag :slight_smile:

:white_check_mark::+1:

2 likes

Echt ongelofelijk veel horloges in een prachtig pand met meerdere verdiepingen op een toplocatie. Soort shop-in-shop concept met op de bovenste verdieping naast een kleine collectie pre-owned (voornamelijk Rolex overigens) bijna alles van JLC, Patek en andere exclusieve merken. Bizar wat er allemaal ligt én te koop is. Mooie ervaring.

6 likes

In Battersea zitten ook aardig wat AD’s, bedenk ik me net.

1 like

Je struikelt hier over de AD’s. Is er iets niet beschikbaar bij de ene winkel dan is het een paar honderd meter bij de andere wel beschikbaar.
Dank voor je tip(s) Koen, zeer gewaardeerd!

1 like

Dit was het enige, na lang zoeken, wat het fotograferen waard was, wat mij betreft. TK Maxx Westfield, Stratford.

1 like

Gisteren Baltic London bezocht.
Via de website een afspraak gemaakt en in alle rust kunnen genieten van alles wat Baltic te bieden heeft.

Absolute aanrader!

13 likes

Maar dan ben je in Londen en ga je horloges bekijken die je hier ook kunt bekijken … er is zoveel meer te zien aldaar.

Speciaal voor jou :wink:

5 likes

horloges weet ik niet maar het

Is erg de moeite waard inderdaad!

1 like