Horloges kieken in Amsterdam

Morgen (vrijdag) een dagje Amsterdam. Primair doel is oriëntatie op mijn volgende aankoop! :blush: Horloges die ik sowieso wil ervaren zijn:

  • Rolex Explorer 214217
  • Rolex Explorer 14270
  • Omega Seamaster 300 diver
  • Nomos Orion & Metro
  • Oris Chronoris
  • Longines Avigation BigEye

Nu mijn vraag … waar kan ik het beste heen? Ik heb momenteel de volgende zaken die ik aan wil doen:

  • Ace & Dik Juweliers
  • Amsterdam Vintage Watches
  • Harry Tromp Juwelier

Iemand nog tips?

8 likes

Awco in de Reestraat.
Gassan ?

3 likes

Mijn beste,

Wat me zo nog het eerste te binnen schiet:
Amsterdam Watch Company

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Yep, Hoe kan ik nou AWCO zijn vergeten! Mijn dank heren :slight_smile: Gassan eventueel om de 214217 te zien … al vermoed ik dat ik deze te groot zal vinden …

Een keer de P.C op en neer, en je hebt alles gezien :innocent:

1 like

Mijn beste, dat schreef ik dus hierboven. :wink:

2 likes

Om de hoek van Ace & Dik op de Willemsparkweg zit deze toko http://www.qpx.nl/nl/

Fiets er wel eens langs maar ben nog nooit binnen geweest.

1 like

Ace & Spyer, Koningsplein.

1 like

Lijkt me mooi om te beginnen, daarna een broodje op Singel 404 :yum: en door naar Amsterdam Vintage Watches.

3 likes

Haha goed idee. Kan je rustig opbouwen :smile: Succes morgen!

1 like

Ace & Dik! Ik verwelkom je graag met een kop koffie!

7 likes

Haha wat leuk! En je zit al snel op de route met tram 5 :slight_smile:

1 like

Yep! Ik weet niet waar je vandaan komt, maar vanaf centraal station kun je ook tram 1 pakken, om eerst uit te stappen op Koningsplein voor Spyer, @AmsterdamVintageWatches en Harry Tromp. Vanuit daar tram 2 of 5 naar de van baerlestraat.

Ik hoop je te zien morgen !

4 likes

Ik werk op de Zuid As. Ik zet de auto neer bij de zaak en spring op tram 5 op de Strawinskylaan. Je bent de eerste waar ik morgen stop :slight_smile: Daarna verder de stad in. Tot morgen :+1:

2 likes

Ik zie tot mijn ontsteltenis dat Gare de l’Est dicht is.

Nog een reden om Amsterdam te mijden. :slight_smile: Ik stel Düsseldorf voor om horloges te koekeloeren. :slight_smile:

2 likes

Ongeveer even ver vanuit Twente … :slight_smile: Maar Duitsland bewaren we voor een volgende keer :v:

1 like

@Svennos Happy Hunting! Of althans de voorbereiding erop :wink:

1 like

Vanaf c.s. eerst Gassan,dan Tromp,dan AWCO ( top ) dan Ace, verder gewoon de PC want daar zitten er 4,om de hoek in de v Baerle nog 2 ( Ace ) ,doorlopen naar qpx .:joy:pff succes :+1:
Vind persoonlijk vooral tromp, awco en qpx relaxed.

Oh zie nu dat je tram 5 pakt…ok omgekeerde volgorde dus :joy::joy::joy:

1 like

Het is OT, maar zelfs als oud-Amsterdammer ben ik helemaal met je eens, zeker als het een vergelijkbare rij-afstand is. Woon nu niet ver van Düsseldorf, relaxed over de Rheinkniebrücke de stad in, 5 minuten later sta je geparkeerd onder de Kö en je hebt op 1 kluitje een aanbod waar Amsterdam enkel van kan dromen :wink:

4 likes

Als ze in Amsterdam eens iets gingen doen om het toerisme aan banden te leggen, en dan bedoel ik het oeverloze bierfiets-wietrook-hoerenlopers-toerisme, zou Amsterdam wel weer eens wat kunnen worden.

De stad is mooi, maar wordt op allerlei manieren minder leefbaar.

Wat me eraan doet denken… Ik moet nog even een umweltaufkleber scoren. :slight_smile:

3 likes