Horloges liken

Mag dit dan wel? :wink:

Ik moet daarbij dan wel zeggen dat ik sowieso heel trots ben op mijn mooie Kia :smile:

4 likes

Leuke vraag, bijna social media filosofie :wink:

Ik like als ik het like, oftewel het kan wegens alle door jou genoemde redenen en nog meer zijn. De minste reden is voor mij liken om ge-liked te worden maar bij like-minded mensen like ik misschien net iets meer.

1 like

Ik voel een topic aankomen, met juist niet-dikke auto shots :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ook op onze degelijke Toyota! Loopt als een Seiko :dizzy:

3 likes

Ja? Ook +25 of -15 seconden? :wink:

…en dan draag je om dat te onderstrepen een…Tudor :smiley:

Tja, ik had even geen Seiko om… Heb ik ook genoeg zal het de volgende keer even beter matchen :wink:

1 like

In de eerste plaats gewoon omdat ik ze mooi vind. Heel af en toe ook omdat ze misschien niet mooi, maar wel onderscheidend zijn, en soms gebeurt het dat er een zekere gunfactor is. Vaak is die gunfactor iets als “het is niet mijn ding, maar ik vind het cool dat het bestaat”.

Die like ik ook, of gewoon plat enthousiasme. Maar dan speelt het horloge eigenlijk geen rol meer. :wink:

Voor wat het waard is, ik dacht even dat dit topic “horloges likken” heette. Dat was vreemd, maar wel grappiger.

4 likes

Moet je echt een reden hebben om een horloge te liken?

Al is het lelijk als de nacht en wil je er niet dood mee gevonden worden: De persoon, die een foto plaatst, vindt het horloge wel wat hebben. Anders zou hij of zij het niet dragen. In dat geval is het al een like waard, en alles wat er goed uitziet ook…
Ik zou ieder horloge liken, als ik er genoeg tijd voor zou hebben… Respect hebben om een horloge te dragen, dat is al een like waard. Zelfs als jij het niet mooi zou vinden.

Een van de redenen, waarom ik bijvoorbeeld @singlehoesjes altijd een like zal geven, ook al zien de horloges, die hij draagt, er niet altijd mooi uit. Het feit, dat hij ze wil dragen, is al reden genoeg om hem die like te geven. Gewoon, omdat het een stukje geschiedenis is, waar we trots op zouden moeten zijn.

6 likes

Ik like heel impulsief, veel vintage en wat ik gewoon mooi vind of wat me om een andere reden aanspreekt. Sowieso elke Velona en bijdragen die ik sympathiek vind, vrijwel alle bijdragen van @Lexaf, en elke foto in het poezentopic. Somes vind ik het jammer dat ik geen 2 likes of een superlike kan geven als ik iets echt geweldig vind. Ook vind ik het wel eens jammer dat ik geen dislikes kan geven op sommige onsympathieke reacties van andere forumleden …

3 likes

Ik ben ook nog vrij nieuw, maar merk dat ik ChatGPT posts (zoals deze vermoed ik :zipper_mouth_face:) minder snel een like zou geven. Hoewel ik moet toegeven dat deze qua inhoud wel toegevoegde waarde heeft.

1 like

Ik ben nooit trots op een auto. Moet lekker rijden en zitten (ik ben lang) maar moet vooral zeer betrouwbaar zijn. Maar wellicht dat ik ook één keer zo’n foto met het Hyundai logo erbij ga maken :wink:

1 like

En al rijdend zouden ze verboden moeten worden.

Ook als je dan likes uitdeelt. :rofl:

2 likes

Like gegeven, verder niet gelezen
(grapje)

1 like

Jij snapt het, heb je een lik (e) gegeven :+1:

1 like

Ik deel best veel likes.
Ik mis soms een unlike :sweat_smile:.

ik ben TL3 en het gebeurt wel eens dat mijn likes op geraken,
dat zegt genoeg denk ik :wink:

Ik like zelfs ChatGTP gegenereerde reacties.

Wanneer het betreffende lid er blij van wordt is dat voor mij genoeg. Ook al vind ik de aankoop niets dan is het nog steeds positief dat hij, zij er wel tevreden mee is. Maar dit is in het normale leven ook, als jij er blij van wordt is het goed en het belangrijkst (met een aankoop), wat de rest vindt is onbelangrijk. Ik word altijd een beetje moe van de negatieve reacties hier en in het echte leven van personen die altijd de negatieve kant vinden dat zij die mogen belichten. Wees toch blij voor iemand, ook al vind jij het niets of is het mega domme actie!
Dus gewoon lekker liken om iemand een nog beter gevoel te geven over zijn, haar aanwinst!

2 likes

haha! Kan ik me ook goed voorstellen bij jouw profielfoto. Ik zit nog altijd te wachten tot die vent dat ijsje eens gaat likken :wink:

1 like

180K gelezen-409 berichten -71 topics gemaakt .Hierbij 761 likes gegeven. Het is duidelijk: de correlatie
tussen lezen en hartjes geven plaatst mij bij een generatie die niet zo snel behoefte heeft aan bevestiging
als de huidige. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee. Omgekeerd (het vlaggen)laat ik ook aan mij voorbijgaan. Wie zijn gat verbrandt moet maar op de blaren zitten.
Als ik even vergelijk (op een paar uitzonderingen niet te na gesproken) naar WIE likes van mij kreeg en van WIE ik likes kreeg ,blijkt dit bijna een identiek lijstje. Ik denk niet dat dit allemaal wederzijdse-wederkerige beleefdheidslikes zijn of dat hoop ik toch .Voor de topic starter mijn gedacht :wees zuinig op likes.

1 like

Ik ben een gulle liker

1 like