Horloges liken

Ik heb niks tegen machine learning. Of zelfs niet tegen LLM’s voor legitieme vertaal en correctie doeleinden.

Generatief gebruik van taal modellen, dat is wel naar.

1 like

Hoe grappig en to the point, jij slaat de nagel op de kop,ook ik sta er zo in,en ter vergelijking vindt ik het niet zo leuk voorbijgereden te worden,maar het rijplezier staat wel voorop,:wink:

2 likes

Alles met Rolex like is sws minder vaak.

Dat is omdat ik eigenlijk gewoon stikjaloers op deze mensen ben

2 likes

De vraag was wanneer je een horloge een like geeft. Niet de posts of teksten. Een mooi voorbeeld van AI slop die totaal aan de kern voorbij gaat.

Waarom is me onduidelijk.

Dat je het überhaupt controleert is al een beetje raar.

Klaarblijkelijk wel, want je doet hem in twee alinea’s uit de doeken. :wink:

1 like

Allemaal leuk en aardig dat dat de vraag is, maar je liked geen foto’s op dit forum. Je liked een post. Niets meer niets minder. Voor foto’s van horloges liken kun je naar Instagram.

TS zou zijn vraag dus beter kunnen heroverwegen.

De vraag die ik aan @Tofferdetof heb is, wat like jij nu zelf dan?

Foto van horloge. Benieuwd of die geliked wordt of toch mijn bericht, laat het weten in de comments! :laughing:

9 likes

Ehhhh, ik wel :grimacing:
Zeker als het een post is die enkel bestaat uit een goede foto van een mooi horloge.

1 like

Dat hangt van het onderwerp af. En klaarblijkelijk van het forumlid.

In Wat Dragen We Vandaag of Wat Had Je Willen Dragen Vandaag, net als in het Grand Seiko topic kom ik alleen puur om horloges te liken die ik mooi vind.

Dat ik daarnaast tijdens discussie nog wel eens een like uit kan delen aan iets grappigs, een wijze post, of iets informatiefs moge zo zijn, maar dat neemt niet weg dat het absolute leeuwendeel van m’n likes op gaat aan posts waarin gewoon een foto van een horloge te zien is.

Dit alles laat onverlet dat de vraagstelling van @Tofferdetof pijnlijk duidelijk is. Horloges liken.

Zowel in de titel als in het stukje tekst.

Ik vind niet dat het aan jou of mij is om TS z’n vraag te laten heroverwegen. Misschien weet hij donders goed welke andere posts hij leuk vindt, en vraagt hij zich helemaal niet af wat je wanneer moet liken.

Ondanks het feit dat het ouwe meuk is die wel een opfrisbeurtje kan gebruiken heb ik je horloge geliked, want dit soort vintage Tudor gewoon leuk. De foto an sich is tranentrekkend slecht, dat wel. Dat bewijst dat ik het horloge like, en niet per se de fotokunsten. :slight_smile: Met je post ben ik het niet eens, maar je hebt 'm tenminste zelf geschreven, dus die mag je ook in je hoed steken.

4 likes

Wel beste Brick,

Zoals Fate_Amenable_To_Change het verwoord is het helemaal.
Eerdere reacties in dit topic van mij staven dit tochwel.
Ook ik like de vintage tudor om het horloge op zich,algemeen gesproken liggen de sneeuwschoppen - en Mercedes hands mij moeilijker qua smaak.
Mvg.

1 like

Krijg nou wat. De dial is alleen oude meuk.

De rest is superstrak. Maar dat ziet jouw getrainde oog waarschijnlijk niet :wink:

Voor en na foto’s. (Zal maar niet doorgeven dat die polijster slecht werk heeft geleverd in jouw ogen, zal wel doorgeven dat die zijn nagels
kan schoonmaken en knippen :stuck_out_tongue_winking_eye:)

.
.
.

1958 als bouwjaar. Toch knap 67 jaar :muscle:

12 likes

Dito bij @Fate_Amenable_To_Change :sunglasses:

Altijd leuk geestverwantschap.

Wow! Wat een verschil! Ziet er echt fantastisch uit, op de ‘na-foto’!

2 likes

Daar zit ook wel eens een probleem, wanneer je een horloge wel mooi vindt, maar het bericht of de poster niet symathiek vindt, of andersom.

3 likes

Overigens net in mijn eigen statistieken gezien dat ik twee keer zoveel likes geef dan ik ontvang. Daar gaat iets mis…

8 likes

Ik ben de beroerdste niet, over 4 minuten mag ik weer liken en dan krijg je er 1😁

3 likes

Nee hoor. Bij mij is het zelfs 1:3 maar ik ben dan ook een pleaser en geef zelf behoorlijk weinig om likes. Als dat wel zo was had ik ook wel iets van (a)social media gehad.

2 likes

Kijk. Betere foto’s. Dat helpt. Mooi man!

Er moeten wel hele rare dingen gezegd worden wil ik een mooi horloge niet liken. Ik kijk dan ook naar het horloge en de foto, en ik zie/kijk zelden wie er boven staat qua user.

Nee man. De gulle gever, die wordt gewaardeerd.

1 like

Al is het gros hier niet eens zijn-, haarzelf helaas, veilig achter het scherm, is dat al menselijk genoeg? Of juist heel menselijk tegenwoordig, veilig ventileren zonder consequenties. Persoonlijk verblijf ik steeds minder op het web, en meer en meer in direct contact, wat toch mijn voorkeur heeft.

1 like

Er zijn zat mensen aan te wijzen die en plein public ook niet zichzelf zijn, want je zal ze de kost maar geven die achter de gesloten voordeur ook anders zijn.

Nu zijn er genoeg forumleden die hier in het geschreven woord meer dan redelijk overeenkomen met hun live persoonlijkheid als je ze op GTG’s tegen komt, of er een broodje, hapje, borrel, koffie of biertje mee gaat doen, zeg maar.

En ook kunnen we vaststellen dat het chatten met bots geen klik in het echte leven gaat geven. Iets met überhaupt niet geschoten is toch altijd mis, of zo.

Dank je wel!

1 like

Echt een mooi exemplaar :heart_eyes:

Ik heb ergens nog een foto ervan… moet goed zoeken pfff was een stukje in een magazine…

2 likes