Kom op een beetje hart voor de zaak hebben
Toen Musical Fidelity met de guitige X-10D, X-CANS, X-PRE etc op de markt kwam, had ik een bijbaantje bij de Nederlandse importeur van dat spul… daar hield ik het volgende aan over. Haal het nu voor het eerst in járen uit de kast. Op de achterkant staat dat het een Japans uurwerk heeft, ik zal eens proberen er een nieuw batterijtje in te doen, staat al minstens 15 jaar stil.
De voorkant van deze apparaten was vervaardigd uit een dikke plaat aluminium. Daar kwam de keuze voor het materiaal van deze kast vandaan denk ik.
Ik kan me herinneren dat ik een keer als kind een super gaar Postbank horloge had.
Deze had ik vroeger.
Ik zie mezelf niet snel een horloge dragen met een extra reclame-uiting, hoewel de IWC-Saab me wel kan bekoren.
Is HF ook een vorm van bedrijf, dan kan de HFLE ook onder deze draad vallen.
Evt. via Foksy (what’s in the name :P) eigen set voor je bedrijf bestellen …
Was geen vies luchtje
Deze heeft ook niet iedereen. Hoe komt zoiets jouw kant op dan?
Die heb ik een aantal jaar geleden gewoon gekocht via de webshop van de Nürburgring, spannender dan dat kan ik het niet maken . Ze hebben hem nog lang gehad, maar ik zie dat hij inmiddels is uitverkocht.
Is een retro-stijl horloge met een kwartsuurwerk dat je niet op je nachtkastje laat liggen; het is nogal een luide tikker.
Het lijkt op een chrono, maar de wijzers zijn voor een 24 uursweergave, de dag en datum. Dus veel kun je er niet mee timen.
Maar hij is mooi en heeft het klassieke circuit logo, dus ik vind hem gaaf
Niet in bezit, maar wel leuk!
1969 Grand Seiko 61GS “Toyota” ref. 6145-8000
Er zijn blijkbaar ook Rolex Toyota
Ik had jou hier al verwacht.
Was natuurlijk een inkopper
Raidillon RCZ samenwerking van de firma raidillon met peugeot .Beide slechts in 55 ex.(zowel auto als uurwerk),vandaar de vergrote nummer 55
op de wijzerplaat. Ze maken alles in hun reeksen trouwens limited tot 55.